Yölevottomuus 1v10kk ikäisellä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko muilla samanikäisillä jotenkin levoton kausi?

Olen taas pähkinyt pääni puhki tuleeko hampaita, tai onko taas maha kipeä. Meillä on taustalla allergioita, jotka on väistyneet, ja kahtena talvena atooppista ihottumaa (johtuuko sit allergioista vai muuten vaan?), joka on hävinnyt kesän ajaksi. Nyt taas on raapinut itseään pari viikkoa ja on rasvattu kovasti, ei auta paljonkaan. Sekään ei helpota yöoloa, ja nämä lämpimät kelit on kanssa yksi tosi paha, kun on koko aika hiestä märkänä. Sitten tuo vesseli tunkee kainaloon vielä eikä osaa muualla nukkuakaan enää, vaikka välissä jo nukkui omassakin sängyssään... JOs vähänkin liikahdan, niin heti herää. Ja ollaan yritetty yövierottaa, mut tämä tämmöinen on vienyt voimat siihen puuhaankin jo. Huuto ja raapiminen on melkoista. Päivisinkin alkaa jo väsyttää " hieman" äitiä.

Aattelin, että vien lääkäriin, mutta kyselen nyt, että voisko tämä olla myös jotain eroahdistukautta osittain... tai jotain... sitä on päivisin ollut kyllä, että sylissä pitäs olla aina, mut ei kovin pahana ilmeisestikään.

Nämä yöt on pahempia..

Kommentit (1)

Vierailija

Meillä kanssa hiukan allergiaa taustalla, mutta nyt pystyy syömään jo lähes kaikkea. Meilläkin nukuttiin hyvin omassa sängyssä, omassa huoneessa noin vuoden vanhasta viime kevääseen.. Sen jälkeen oikeastaan vaan meidän välissä, eikä suostu enää omaan sänkyyn tai kun sinne saa nukutettua, niin heräilee puolen tunnin välein. Meidän välissäkin heräilee ja itkee äitiä ja tunkee tosiaan ihan minun kainaloon nukkumaan.. Nyt taas olen ihan silmät ristissä töissä huonon yön jälkeen. Me tehtiin kotona unikoulua silloin kun poika oli vuoden vanha ja se meni jotenkin helposti. Nyt tuntuu että ei jaksaisi millään aloittaa taas sitä huudatusprojektia. Poika syö lisäksi vielä tuttia ja se on kanssa yksi mitä yöllä itkee jos ei pyydä vettä.. Pitäisi kai lopettaa yöpalvelut.. mutta onko tämä silti joku vaihe mikä liittyy 1 vuoden ja 10 kk ikään?!

Onko muuten hyväksi tässä vaiheessa antaa yöhoitoon lasta, kun on noin " riippuvainen" äidistä? Poika on ollut yöhoidossa viimeksi viikonlopun ennen kuin tämä kausi alkoi..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat