Jos muumiastiat on mielestäsi juntteja, mikä on silloin cool?

Vierailija

Millaisesta kupista haluisit kahvisi nauttia? Onko hinnalla väliä? Mitä kalliimpi, sitä paremmalta kahvi maistuu?

Kommentit (7)

Vierailija

Olen tosi lapsellinen, tykkään muumiastioista, syön treenien jälkeen purkillisen pilttiä ennen kotiin lähtöä (halpa ja helppo) ja tykkään joistain lastenlauluista, joita muksuni kuuntelevat. Olen siis sivistymätön moukka ;) Onneksi en ota itseäni turhan vakavasti...

Vierailija

Ovat kätsyn kokoisia ja arkena juodaan muumimukeista koko perhe. Eri asia on sitten juhlakattaus, johon ei muumikupit sovi. Mutta muuten ei ole niin turhan tarkkaa.

Huvittaa vaan nämä aina tyylikkäät ihmiset, jotka kaikessa tyylikkyydessään ovat aika mauttomia.

Ap, jolla herne nenussa monestakin asiasta=)

Vierailija

mutta ovathan ne lasten tavaroita. Suhtautuminen siis sama kuin muutenkin siihen että aikuiset käyttävät lasten kamoja - eihän se nyt kovin sofistikoitunutta ole sekään jos aikuiset esim. syövät Bona-purkkeja, vaikka sitäkin jotkut tekevät.

Vierailija

aamuiseen muumiin kakkoselta...

muumeissa on kyllä paljon sanomaa myös aikuisille ihmisille, niin kuin pepissä ja vaikka pikku prinssissä :)

Vierailija

(tai esim. Heljä Liukko-Sundströmin mukeissa) aikuisia ihmisiä viehättää En ole myöskään ymmärtänyt "huumorimukien" päälle koskaan.

Minä nautin siitä, kun on tehty kaunis kattaus. Ihan sama, onko yksinkertainen muki vai perintökahvikuppi, kokonaisuus ratkaisee.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat