Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sanokaa mitä teen???

Vierailija

Eli kysymys kuuluu yksinkertaisesti: mitä tehdä miehen kanssa, jolla on anger management -ongelmia? Mies saa joskus ihan hillittömän raivarin, siis ihan järjettömän. Näin tapahtuu parikolme kertaa vuodessa. Muuten hän on erittäin rauhallinen ja kiltti ihminen. Mua ei se niinkään häiritse, että jos hän saa raivarin vaikka kotona, ei hän ikinä ole ollut mua kohtaan uhkaava.

MUTTA: mua jännittää usein mennessämme jonnekin, että mies saa siellä jonkun raivokohtauksen jostain asiasta. Tänään sitten kävi niin: tosin miehen uudella työpaikalla. Hän asuu nyt eri paikkakunnalla kuin minä ja soitti tuossa äsken, että töissä oli tapahtunut jotain. Eli siis todennäköisesti hän on huutanut työkavereilleen jne.

Eli mitä mä teen? Pitäiskö jättää koko mies? Siis rakastan häntä todella paljon, mutta jotenkin nämä saavat aina miettimään, ett no voi vittu. Siis miksi justiin mun piti rakastua mieheen, jolla on tällainen ongelma. Hän aikoo nyt lopettaa työssään, ei kuulemma enää voi mennä sinne. OK, ymmärrään mutta musta aikuinen tapa hoitaa asiat olisi se, että hän ottaisi härkää sarvista, menisi huomenna töihin ja pyytäisi anteeksi ihmisiltä, jotka ovat olleet paikalla.

Kommentit (5)

Vierailija

tosi hyvä kommentti=)

Joo, onhan se toki niinkin. Me ollaan suunniteltu, että mennään keväällä naimisiin, että kaipa se on niin että jos on papin edessä valmis vannomaan, että kestää toista myötä- ja vastamäessä, niin tässä sitä testataan...

Vierailija

Mies kyllä itsekin tietää sen, ja aikoi mennä huomenna lääkäriin. Mikä on mielestäni positiivinen asia.

Eräs ystäväni, jolle tilitin keissia äsken sanoi, että hänen mielestään mun pitäisi jättää mieheni. On niin paha luuseri.... En tiedä mitä tekisin. Toisaalta, mielestäni minun kuuluu tukea häntä, toisaalta, mua pelottaa että tuhlaan vain aikaani eikä tämä kummene mihinkään.

Vierailija

ja seurata massa-aivottomien ajatuksia, jätät tietysti epätrendikkään, epätäydellisen ja epätyypillisen miehesi ja etsit tilalle jonkun trendipetterin joka ei poikkea kenestäkään millään tavalla.

Uusimmat

Suosituimmat