MUNAN KOOLLA on VÄLIÄ!!!

Vierailija

Eilen sain kyllä todella huomata ton.. Olen aina ajatellut, että ei todellakaan ole väliä, mutta huhhuh!!! Olen vain nainut mieheni kanssa, jolla on iso, välillä sattuukin ihan. No eilen sitten sorruin pettämiseen, ja miehellä oli varmaankin ehkä vähän normaalista pienempi, ja voin sanoa että ei kyllä tuntunut yhtään missää!

Rupesin miettimään, että voinko olla niin löysä, että siksi ei tuntunut vai mitä hittoa??? Minulla on siis yksi lapsi, ja mies on sanonut, että ei tunnu mitenkään paljon löysemmältä (olin ennen järjettömän tiukka).

Miten noita lantionpohjanlihaksia sitten voisi edes vahvistaa??? En enää muista miten synnytyksen jälkeen niitä jumppailin.

Että jos kaikki pieni munaiset tuntuu tolta, niin huhhuh!

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kummallinen ap täällä;)

Myönnän, että aloitusviesti oli provosoivasti kirjoitettu, eikö niin lähes kaikki ole täällä;) Ja en todellakaan etsi ketään elimen koon perusteella, mistä semmoisen käsityksen mukamas saan???

Alkuperäinen pointti tässä asiassa oli se, että OLEN AINA AJATELLUT, ETTÄ KAIKKI MUNAT (KANANMUNA MUKAAN LUKIEN;) TUNTUVAT YHTÄ HYVILTÄ, MUTTA NIIN EI TODELLAKAAN OLE! Mutta sillä, millaista seksi kokonaisuudessaan on, niin siihen vaikuttaa niin moni muukin asia, ihan kun että tietäisi;)

Aha - no tuntuvatko kaikki kananmunat yhtähyviltä? Mikä on havaintosi?

Ovatko kaikki rasiassa olevat kananmunat kuitenkin kutakuinkin samanlaisia ja kokoisia? maistuvatko ne kaikki yhtä hyville? Miten sitten kurkut? Onko niissä eroja esim. pituuden ja paksuuden suhteen? Maistuvatko ne kuitenkin samalle? Ja kutsutaanko niitä poikkeamista huolimatta kurkuiksi?

Oletko havainnoinut muuta ympäristöä esim. ihmisiä? Ovatko kaikki EU:n hyväksymää standardikokoa? Vai onko eroa pituudessa, paksuudessa, ulkonäössä, hajussa jne. eroja. Ovatko he kuitenkin ihmisiä?

Sinua AP mukaillen: olen oikeesti aivan järkyttynyt noista mielipiteistäsi ja miesten arvottamisesta senttien mukaan, mutta onneksi mielipiteesi eivät tunnu aivan räjäyttävälle, sen verran usein moisia kanamaisuuksia täällä näkee / kuulee.

Vierailija

Olin vaan niin järkyttynyt asiasta, koska olen aina ajatellut, että mitä ihmeen väliä sillä on, minkä kokoinen on, koska jo sormikin tuntuu hyvälle, mutta nyt huomasin, miten ERILAISTA se seksi on! Ja muuten mies oli aivan upea, joten eipä sillä loppupelissä ole mitään väliä, minkä kokoinen muna on, mutta näin ekalla kertaa olin hieman hämmentynyt suoraan sanoen!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Eniten on merkitystä sillä, että löytää itselleen sopivan kumppanin. Jollekin riittää lyijykynä, toinen tarvitsee kurpitsan. Jollakin kurkku tekee jo kipeää jne.

Taas oli hauskasti kirjoitettu.

Etsittekö todella itsellenne sopivaa kumppania elimen koon perusteella?

Vierailija

onko tänne kirjoittaville parisuhteessa tärkeintä vain munan koko?

Ei se sitten ihme että erotilastot ovat niin surkeata luettavaa.

Jos haluaa kyrpää, niin sitten todennäköisesti saa kyrvän.

Siis ihan aviomiehekseen.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Niinhän tuo AP tuntuu etsivän. Kumma tapaus.

Vierailija

Liian raju ja epäinhimillinen keino, 32.

Kannatan tuota viestin 27 " rakotulkin" käyttöönottoa.

Sitten vain mittaillaan ja ilmoitellaan niitä tuloksia täällä ja päivitellään.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

En minä ainakaan, mutta sekin on yksi miljoonasta tekijästä. Jos joku ei kiinnostu 150cm pituisista miehistä tai yli 100 kiloisista naisista, ei se silti tarkoita että kumppania haetaan vain pituuden tai painon perusteella.

Tästä voi saivarrella ikuisesti, mutta tyydyttävän seksin kannalta koolla on merkitystä. Jollekin paljon, toiselle ei yhtään.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mitenhän asettaisin sanani. Jos puhutaan pelkästä tekniikasta, isolla munalla saan orgasmin kyllä todella helposti, se vaan on fakta. Mutta koska saan orgasmin muutenkin helposti, rakastelu on paljon muutakin kuin se orgasmi, se on parhaimmillaan yhteistä intohimoa kohti huipennusta, monilla eritavoin. Miehessä on tärkeintä rehellisyys, selkäranka (henkinen), äly, huumorintaju ja fiksuus. Intohimon herättää yleensä kiva ulkonäkö yhdistettynä noihin ominaisuuksiin. Jos housuissa olisi iso vehje, vastassa olisi mies,, jollaista en ole vielä tavannut eli prinssiä odotellessa mutta kyllä se pienempikin vehje käy aivan varmasti jos miehessä on muuten " munaa" .

Mukavasti sanottu. Näyttää niitä joitakin järkeviäkin naisia olevan paikalla. Oletko nainen 87 ?

M38

Vierailija

Melkoinen läpimurto tällä tieteen alalla! :D

Kahden liikkuvan osan, pillun ja kullin, koolla ON PAKKO olla merkitystä. Vai pystyykö joku kumoamaan tämän väitteen?

Eiköhän tämä " koolla ei ole merkitystä" slogan viittaa siihen, että seksin nautinnollisuuteen vaikuttaa niin moni asia, että koon merkitys on muihin verrattuna pieni.

Seksikeskusteluista puuttuu usein realismi, ettei kukaan pahoittaisi mieltään. Sehän on nähty tälläkin palstalla.

Vierailija

kun yleensä miehen kanssa tuntuu, että tosiaan täyttyy kokonaan ja tuntuu ihan joka puolella, mut nyt ei todellakaan, samalta, kun työntää sormia, siis hyvälle, mutta ei millekään räjäytävälle!

ap

Vierailija

tai ainakin mulle on käynyt niin. Totuttelemista yleensä joka suuntaan. Myös nykyisen miehen hieman paksumpaan piti totuttautua, jotenkin ärsytti kun paikkojen piti olla niin hirveän märät aina ennen hommiin ryhtymistä.

Vierailija

Myönnän, että aloitusviesti oli provosoivasti kirjoitettu, eikö niin lähes kaikki ole täällä;) Ja en todellakaan etsi ketään elimen koon perusteella, mistä semmoisen käsityksen mukamas saan???

Alkuperäinen pointti tässä asiassa oli se, että OLEN AINA AJATELLUT, ETTÄ KAIKKI MUNAT (KANANMUNA MUKAAN LUKIEN;) TUNTUVAT YHTÄ HYVILTÄ, MUTTA NIIN EI TODELLAKAAN OLE! Mutta sillä, millaista seksi kokonaisuudessaan on, niin siihen vaikuttaa niin moni muukin asia, ihan kun että tietäisi;)

Vierailija

Toissapäivänä kävin panemassa muijaa, joka kertoi elävänsä parisuhteessa ja että yksi lapsikin hänellä. Nainen kertoi, ettei ole aikaisemmin pettänyt miestään.

Hiukan se pani empimään, mutta jattelin, että kyllä aikuisen ihmisentäytyy tietää, mitä tekee.

Mutta se pano oli kauhea. Naisella oli niin löysä tavara, että ei tuntunut mitään, kun siihen mättääseen kaluaan yritti porata. Huh huh. Tuo pannaan kyllä tilastotappion piikkiin. Yleensä ei näin löysiä naisia ole tullut vastaan.

Eli, että kyllä on naisen tavaran koolla merkitystä.

Vierailija

Kun nuo naiset ovat niin keskitynnett tuohon miehen peniksen mittailuun ja sen piduuden ja paksuuden raportointiin täällä, niin mielestäni olis tasa-arvoista kehittää oma mittasi naisen " tavaralle" .

Kysymykseen tulis tällöin standardit täyttävä, mittauselektroniikan sisältävä, testikapula, eli rakotulkki. Ko. rakotulkki asetetaan naisen tavaraan ennne sekstaiilun aloittamista, jotta voidaan määrittää naisen kelpoisuus. Rakotulkki mittaa vaginan puristusvoiman (Newtonia / neliösenttimetri) ja pituuden jolla alueella ko. voima vaikuttaa. Kun ko. rakotulkki kytketään mittaavaan laitteseen pisteyttää ko. laite saatujen mittausarvojen perusteella mitatun kohteen " arvon" . Normaalitulos skaalataan välille 15 - 20. Yli 20 tulokset ovat tiukkoja tai todella kovia puristuvoimaltaan ja alle 15 tulokset löysiä tai heikkoja pursitusvoimaltaan.

Nyt kun mies ennen yhdyntää anturoi naisen, saadaan mitattua faktatietoa, jota voidaan esim. täällä sitten ihmetellä. lisäksi mies saa varmuuden siitä onko ko. naisen värkki kelvollinen yhdyntään ollenkaan. jos sinulla on esittää mitattu tulos, ei nainen voi sanoa mitään, vaan sinä voit esittää tulokse mittalaitteen näytöltä.

Oletetaan, että saat mittautulokseski esim. 12, joka on nykyisin varsin tyypillinen tulos naisilla. Voit sanoa naiselle, esim. että " tykään kyllä sinusta, kovati, mutta kun minulla on vaatimustasona yli 15 mutta alle 20. Mutta, hei, soittel kun olet saanut itsesi kondikseen, niin katotaan uudemman kerran" .

Näin saadaan kätevä mittari, jolla miehetkin voivat sitten aina eri gallupeissa esitellä, että " haluan normaalin, eli tuollaisen 15 - 20 värkin" , tai " minusta tuollainen sopiva, eli 17 on paras (nam). 22 on liian tuikka ja 13 on löysä" .

Mittailemisiin :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat