Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arja Koriseva on jotenkin niin persoonaton " kylmä" tyyppi. Samaa kastia kuin Jenni Räikkis-D.

Vierailija

Ei muuta tällä kertaa.

Itse olen niin vitun ruma, että mulla on Todellakin Varaa arvostella muita. Se on rumien oikeus.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Kukaan ei tosin ole ymmärtänyt mua..

Suomalainen perus-juntti on vaan kade iloiselle, hyvännäköiselle ja menestyneelle ihmiselle. Näin se on.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ei muuta tällä kertaa.

Itse olen niin vitun ruma, että mulla on Todellakin Varaa arvostella muita. Se on rumien oikeus.

Vierailija

julkisuudella lisää keikkoja. Kun tiedottaa isolla lööpissä olevansa back on track, alkaa puhelin soida kuumana. Ja se tietää rahaa joka on aika tärkeää kun on pääasiallinen perheen elättäjä. Pääsee mies helpommalla.

Vierailija

Olen nähnyt Arjan livenä parikin kertaa keikalla ja jäi oikein myönteinen kuva hänestä.

Lisäksi arvostan julkkista joka pitää perheasiansa omanaan eikä levittele pitkin lehdistöä. Lapsistaan osaa pitää huolta. Miehensä on erityisopettaja joten leipää tienaa hänkin omalla työllään.

Arjalla on oikeanlainen mies joka rauhoitti Arjan.

Vierailija

mutta voi olla, että hän pitää julkisen ja yksityisen elämänsä niin tarkasti erillään, että julkinen persoona on vähän tylsä ja persoonaton. Eri asia jos kertoo ummet ja lammet asioistaan juorulehdille.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Julkisuutensa hoitaa juuri niin kuin minusta kaikkien julkkisten pitäisi. On julkisuudessa vain ja ainoastaan työasioistaan. Todella arvostan hänen tapaansa!

Vierailija

Hänen musiikkinsa on taas sitten niin hirveää, ettei sitä kuuntele naapurin erkkikään. Todellakin voisi yrittää uudistua musiikillisesti.

Vierailija

Julkisuutensa hoitaa juuri niin kuin minusta kaikkien julkkisten pitäisi. On julkisuudessa vain ja ainoastaan työasioistaan. Todella arvostan hänen tapaansa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat