Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Per****!!! Paino vaan lisääntyy ja lisääntyy. Syömistä ei voi hillitä, kun tulee paha olo ja heikotus.

Vierailija

Hemmetin stressi syömisistä!!!!

Minä olen kohta painavampi, kuin mitä olin esikoista odottaessa kun menin synnyttämään!!!!

Käsittämätön ruokahalu ja mitkään salaatit ei tietenkään käy, kun niistä tulee hirveän heikko olo.

Kaikki ruoka, mitä syön, pitää olla aivan helkkarin tukevaa ja täyttävää, jotta olo pysyy hyvänä.

Kohta tulee 12 vko täyteen.

-pläskiäkin pläskimpi ap, joka söi aamupalaksi keksin ja 2 voikkaria tuhdilla täytteillä.

Klo 10 söin " lounaaksi" grillimakkaraa.

Ja nyt klo. 12 menen taas tekemään voikkaria tai jotain, kun heikottaa.

TTTUSTANAPERKLE!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

eikä etenkään valmiiksi tukevan lihoa paljoa raskausaikana. Jos on vararavintoa jo omasta takaa, niin ei tartte tulla kilon kiloa raskausaikana, eikä haittaa, vaikka painoa lähtisikin. Nälkädieeteille ei kannata ryhtyä, mutta siis painonpudotus raskausaikana tukevalle äidin ollessa kyseessä ei ole mikään ongelma.

Vierailija

Salaatteja olenkin vasta nyt tämän raskauden myötä oikein opetellut syömään, mutta minun pitää kuitenkin syödä muuta ruokaa suunnilleen saman verran kuin ennenkin.

Lähtöpaino tosiaan oli tässäkin raskaudessa hieman alipainon puolella, että siinä mielessä ei haittaa.

Edellinen vaavi painoi alle 3,5 kg, vaikka söin vieläkin enemmän sokeria ja vielä rasvaisempaa ruokaa.

-ap

Vierailija

Mulla on molemmissa raskauksissa selkein raskausoire ollut hirvittävä nälkä. Teki mieli terveellistä kotiruokaa ja söinkin kolme lämmintä ateriaa päivässä. Lihoin molemmilla kerroilla yli 20 kiloa, mutta palauduin nopeasti synnytysten jälkeen.



Painoindeksini ennen raskauksia oli n. 18, joten ehkä vartalo vain pitää huolta, että vararavintoa kerääntyy?

Vierailija

Tapoja ja tyylejä on lähes yhtä paljon kuin lyylejä, joten siitä vain motivoitumaan ja muokkaamaan itselle sopivaa ruokavaliota ja kuntoilupäivyriä. Kutrinetistä on helppo aloittaa. Karppaus voi myös käydä sinulle, jos tykkäät syödä rasvaista ruokaa (et sitten saa mässyttää perunaa, makaronia, riisiä, leipää).

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:


Tapoja ja tyylejä on lähes yhtä paljon kuin lyylejä, joten siitä vain motivoitumaan ja muokkaamaan itselle sopivaa ruokavaliota ja kuntoilupäivyriä. Kutrinetistä on helppo aloittaa. Karppaus voi myös käydä sinulle, jos tykkäät syödä rasvaista ruokaa (et sitten saa mässyttää perunaa, makaronia, riisiä, leipää).




Vierailija

Ne on suunniteltu raskaana oleville. Syö niiden mukaan.



Monipuolinen puhdas ruokavalio voisi olla hyvä ratkaisu. Paljon kasviksia ja hedelmiä (mielin määrin melkeinpä), hyviä hiilihydraatteja, kasvirasvoja, riittävästi proteiinia. Syö kulutuksesi + 300 kcal päivässä, mutta ei eineksiä, turhia eläinrasvoja tai voimakassuolaisia tuotteita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat