Muut huomanneet, että krapula olisi pahempi raskausaikana???

Vierailija

Eilen oltiin kavereiden kanssa terassilla, otin muutaman siiderin. Nyt on ihan hirveä olo, ikänä ei oo ollu tällasta krapulaa... Voiko raskaus aiheuttaa sen, oon tosin vast ihan alussa, jotain 9-10 viikkoo.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

:D :D :D :D

Ei voi olla totta!!!!!!! Onko joku tänäpäivänä vielä niin sinisilmäinen että kiskoo alkoholia " jos mieli tekee" raskausaikana ja hyvällä omallatunnolla vetää röökiä ja sitten myhäilee päälle että onhan ilmassakin saasteita.. :O Voi hyvänen aika sentään!

Itsensä huijaamista tuo on tuollainen. Nollalinja raskaana, " vaikka mieli tekiskin" , sen verran kannattaa luottaa tutkimuksiin joista yksikään, siis ei _ainutkaan_ suosita alkoholia tai tupakkaa nauttimaan.

Oletko ihan oikeasti valmis ottamaan riskin että jotain tapahtuisi, " vaikka mieli tekikin" ??

Mä en ymmärrä. En vaan ymmärrä miten äiti/tuleva äiti pystyy moiseen.

T:kahden lapsen nuori äiti jonka myös " teki mieli" raskausaikana mutta jo ajatuksesta sai huonon omantunnon, joten " mielentekemiseksi" jäikin

Vierailija

Ei tulisi mieleenkään kiskoa mitään saunasiidereitä.

Aika huolestuttavaa on, jos ei pysty/halua olla juomatta alkoholia yhdeksään kuukauteen.

Kyllä tulee mieleen, että näinköhän on valmis vanhemmuuteen. Aika pieni asia, mistä joutuu luopumaan?

Vierailija

Itse olin ennen raskauuta aikamoinen suurkuluttaja/aloitteleva alkoholisti. A-klinikalla tuli käytyä, Antabusta koitettua ym, turhaan.

Tulin sitten vahingossa raskaaksi. Pakko sanoa, ettei ole edes tehnyt tiukkaa olla ilman alkoholia sen jälkeen. En olisi itsekään uskonut, mutta näin se minun tapauksessani meni. Joskus tulee ohimennen mieleen ajatus että olisi ihanaa istua terassilla ja vetää lonkero, mutta sitten hoksaa että " aijaa, mä olenkin raskaana" , ja se siitä sitten.

Ilmeisesti tämä on nyt sitten se elämää suurempi syy jonka tarvitsin lopettamiseen. Oma terveyteni ei nimittäin ilmeisesti ollut tarpeeksi iso syy.

10+1

Vierailija

Vaik sitähän täältä " täydellisten AV-mammojen" saitilta voi odottaakki.

No, jatkan ihan omaan tahtiini elämistä, en aio jatkossakaan kieltäytyä kavereiden kanssa vietetystä kivasta illasta muutamine siidukoineen tai bisseineen, ja rööki maistuu sillon tällön edelleen. enkä silti ole sen huonompi äiti kun kukaan teistä!!

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat