Miten teen itsemurhan niin ettei se näytä itsemurhalta?

Vierailija

Näin siis sen takia etteivät muut joudu murehtimaan " olisinko voinut jotenkin auttaa...blaablaa" , ei vakuutusrahojen takia. En myöskään halua viimeisellä teollani vahingoittaa muita eli rekan alle ajaminen yms eivät käy.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

siellä on kirja nimeltä Final Exit.. löytyy varmasti jokin " hyvä" tapa lopettaa itsensä. Ikävää että olet tuohon tilanteeseen ajautunut. Mietitkö ollenkaan sitä miltä mahtaa perheestäsi ja sukulaisistasi tuntua. Joku heistä tulee av:lle surunmurtamana kertomaan kuinka heidän lapsi, sisko, veli tms. kuoli yllättäen..aivan liian aikaisin. Sitten me muut täällä tuumataan että joo, me vielä autettiin löytämään keino päättää päivänsä, kun tää oli niin luuseri että meni sieltä mistä aita on matalin! Sillä siltä se nimittäin tulee näyttämään, kun tulee vaikeuksia niin heti pitää itsensä tappaa.. Mieti nyt kuitenkin kerran jos toisenkin!

Vierailija

Hukkumisilmoituksessa lukee että epäillään että tuli suonenveto tai väsyminen tai sairauskohtaus tai arvioi matkan saareen väärin ja voimat ei riittäneet ylittämään ulappaa.

Vierailija

Tää on tosi surullista. Mä tekisin mitä vaan että voisin säästää sun perheen siltä traumaattiselta kokemukselta minkä sä niille aiheuttaisit tappaessas ittes. Jos sä et oo onnellinen sun elämään, sä voit parantaa sen ihan tasan varmasti jollain muulla tavalla.

Mut on raiskattu, mun äiti tappo ittensä ja multa on kuollu vauva kohtuun.

Ulosottomies on mun palkassa kiinni ja kämppä meni alta, mut silti mä oon hengissä ja nyt onnellinen.

Vierailija

Olisit jo tappanut itsesi jos sitä todella haluaisit, mielestäni haet tällä viestilläsi apua tilanteeseesi mistä se sitten johtuneekaan.

Itsemurhaajat ei kysele neuvoja vaan toimivat.

Olet nyt mustassa tunnelissa mutta siitä on ulospääsy valoon ammattiauttajien avulla. Soita kriisipuhelimeen ja kerro huolesi ja pyydä yhteystietoja minne voit soittaa ja saada apua

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Hukkumisilmoituksessa lukee että epäillään että tuli suonenveto tai väsyminen tai sairauskohtaus tai arvioi matkan saareen väärin ja voimat ei riittäneet ylittämään ulappaa.

Enpä oo ikinä ajatellutkaan, että suuri osa noista hukkumisistakin on varmasti itsemurhia, samoin kuin nää " auto ajautui vastaantulevien kaistalle juuri rekan kohdalla" -jutut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat