Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä harrastuksia lapsillanne tulee syksyllä olemaan + lasten ikä?

Vierailija

Aiheuttaako harrastukset stressiä vanhemmille? (kuljetukset, aikataulutus, kaikkea kivaa ei ehdi harrastaa, kaikki illat on " kiinni" tms)

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

joten vaihdettiin satujumppaan ja tämä on koko viikon kohokohta

nyt syksyllä aloitetaan varmaan toinen harrastus, itse on puhunut koko kesän luistelukoulusta joten varmaan sinne mennään. silloin " treenejä" (hänen itse käyttämänsä termi) on kaksi kertaa viikossa, ei stressiä vanhemmilla eikä lapsella. minä harrastan lapsen treenien aikana juoksemista ja haen ipanan pois ryhmästä hiki päässä :)

14-vuotias käy uimassa, ratsastamassa ja taidekerhossa itse.

lasten tarpeen ja toiveen mukaan harrastukset vaikka vähän kirpaisee nuo harrastuskokeiluitten hinta....

Vierailija

5v tyttö baletti 1krt/vk + mahdollisesti kuvataidekoulu 1krt/vk

Kuljettaminen ja aikataulut ei aiheuta stressiä, kun harrastuspaikka on lähellä ja isot pääsevät vaikka kävellen 10 minsassa. Pienintä " kuljetetaan" . Lapset eivät ole kaivanneet muita harrastuksia, joten eivät itse koe jääneensä mistään kivasta. Yhteisiä iltoja jää vielä kaikkien noiden jälkeen viisi, joten ei lasten harrastukset paljoa ole perheeltä pois.

Vierailija

Sekä jumppaan että uimakouluun olin yrittänyt saada lasta yli vuoden ja nyt ihan sattumalta pääsi molempiin, niin ei oikein kummastakaan viitsi luopua. No uimakoulu on kyllä vain kahdeksan kertaa. Molemmat harrastukset on sellaisia, että vanhempi on mukana. Illalla en enää raaskisi lasta yksin laittaa minnekään, kun on päivällä hoidossa.

Vierailija

5v aloittaa tanssin ja jatkaa yleisurheiluharjoituksia

2v käy siskon mukana yleisurheiluharjoituksissa

Olen kotona lasten kanssa, joten harrastukset eivät stressaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat