Pieni on kaunista?

Vierailija

mä oon 160 senttii, painan about 50 kiloo, ikää kohta 18.

pitkät vaaleet hiukset.

ois kiva deittailla aikuista miestä, ei pikkupoikia!

Mikä on kun ei löydy? onko teitä?

mielellää naimisissa, koska en tosiaa halua mitää vakavaa....

kaikkee kivaa

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

olet kai sinäkin ollut joskus 18v? Päässyt unohtumaan millaista se oli?

Ehkä itse et ole edes sen ikäisenä ollut noissa mitoissa ja siksi olet käärmeissäsi. Ei se ole hänen vika

Kerran täällä vain ollaan, jätä mammojen arvostelut omaan arvoonsa ja nauti tyttöseni!

Vierailija

Lainaus:

Elämää on eletty ja miesten kanssa suhrattu, stayupitkin oli käytössä sekä korkokengat. Silti minua oksetti, kun 20 vuotta vanhemmat, perheelliset miehet tekivät lähestymisyrityksiä. En voi vaan hyväksyä! Kun 20-vuotiaana olin yhdessä kaupungin virastossa töissä, yksi vanhempi mies, JONKA VAIMO ODOTTI VAUVAA, halusi panna minua, koska vaimo oli jo niin löysäpilluinen. Apua! Te jotka arvostelitte minua katkeraksi ja kateelliseksi, ajetelkaa vaikka sitä vaimoa! Minä en suostunut, mutta kuulemma moni nuori nainen oli senkin sonnin kanssa sängyssä ollut.

Todella ällöttävää! Jotkut miehet on kyllä SIKOJA. Ihan oikeesti. Suurinta osaa nuorista tytöistä kyllä ällöttää vanhemmat miehet, minuakin nuorena ällötti ja vieläkin. En ottaisi puolisokseni kovin paljon vanhempaa, mutta en kyllä paljon nuorempaakaan hemmoa. Mutta ilmeisesti jotkut hakee jotain vanhempaa sen takia, että oma seksuaalisuus on kieroutunutta ja lapsena on käytetty hyväksi tai sitten isän malli kotona on ollut heikko. Tiedä häntä.

Vierailija

et voi hyväksyä? tuota...pitääkö kaikkien hakea ensin sinun hyväksyntäsi teoilleen? olet jokin ylin tuomioistuin ehkä....

ajattelin mieheni kanssa harrastaa 69 ja dodistailia, käykö? salliikko moraalisi tämän riettauden, mä tukehdun nauruun kohta :D :D

voi elämä, kaikkia sitä maa päällään kantaa, ei voi muuta sanoa

Vierailija

Joo, olet varmaan tosi kaunis ja haluttava. Mutta kuvittelepa tilanne, kun itse olet 12 vuoden päästä väsynyt pienten lasten äiti, ehkä lihonutkin ja ukkosi lähtisi jonkun 18-pimun mukaan, johon tutustui jonkun vauva-lehden keskustelupalstalla. Nyt nautit nuoruutesi hekumasta ja nosteesta, olet rupsahtaneiden perheenäitien yläpuolella. Mikä mahta tunne!!

Vierailija

Kun tulin opiskelemaan -93 niin kaltaiselleni nuorelle naiselle (19v, 156cm, 50kg) oli deittiseuraa tarjolla yllinkyllin - myös vanhempien miesten suhteen, jotka olivat myös minun makuuni.

Vierailija

Koska luulin, että täällä joku pienimunainen yrittää sumuttaa itseään silmään. Ihan vaan siksi. Ehkä kaikki muutkaan, jotka avasi viestin, ei tienneet, että se koskee pienikokoista, nuorta naista.

Vierailija

Elämää on eletty ja miesten kanssa suhrattu, stayupitkin oli käytössä sekä korkokengat. Silti minua oksetti, kun 20 vuotta vanhemmat, perheelliset miehet tekivät lähestymisyrityksiä. En voi vaan hyväksyä! Kun 20-vuotiaana olin yhdessä kaupungin virastossa töissä, yksi vanhempi mies, JONKA VAIMO ODOTTI VAUVAA, halusi panna minua, koska vaimo oli jo niin löysäpilluinen. Apua! Te jotka arvostelitte minua katkeraksi ja kateelliseksi, ajetelkaa vaikka sitä vaimoa! Minä en suostunut, mutta kuulemma moni nuori nainen oli senkin sonnin kanssa sängyssä ollut.

Vierailija

Ei kyllä itseäni kauheasti kiinnosta nuo alamittaiset. Töissäkin on -84 syntynyt kaunis, tyttömäinen nuori nainen, josta runkatessani fantasioin mutta jota ei kyllä oikeasti kehtaisi panna. Sen sijaan sellaista itseä hieman vanhempaa "jakkupukunaista" voisi kyllä tikata ilman jälkihäpeää.

M-73

Vierailija

moukkamainen kommentti tuo "panoseuran" etsiminen.

18 vuotiaalle se jotain ihan muuta. Hakee ehkä jännitystä, turvallisuutta,romantiikkaa elämäänsä.

Rumaa puhua tuon ikäisille noin. He eivät ole elämään katkeroituneita.

Jos pystyt, muistele millaista se oli. Kaikki oli ihmeellistä,uutta ja jännittävää.

Minä toivon paljon ihania kokemuksia ap sinulle!

Ja kuka sinä olet moralisoimaan? Mistä tiedät vaikka olisi tytön ensimmäinen seksisuhde?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat