Mitä tekisin.. Isä ei palauta lasta kun sovitaan.

Vierailija

Isä on saanut runsaasti tapaamisoikeuksia, sopimuskausi päättymässä, uutta sopimusta ei ole tehty. Isä on tavannut lasta kesäisin viikon kerrallaan, venyttää aina palautuksia, ja lisäksi vaatii lasta aiemmin jonkun tekosyyn varjolla. Mitä teen kun uusi sopimus nyt raukeaa, eikä uutta voimassaolevaa ole?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Eli tuntuisi siltä, että mies haluaisi nähdä lasta enemmän kuin nyt...? Uutta sopimusta tehdessä voitte vaikka laajentaa näitä tapaamisia, jos se tuntuu luontevalta.

Vierailija

sotke sinäkin tapaamisaikojen kanssa.

Alkoholin käytöstä voit keskustella lastenvalvojan kanssa, kun menette tekemään uutta sopiusta.

Vierailija

Itse en iki maailmassa näin antaisi olla. Haluaisin tietää, mitä he tekevät, missä ovat. Lapsen kertomukset tärkeitä. Käykö isän luona epämääräistä porukkaa?

Vierailija

No niin kauan kun ei ole sopimusta ja jos olet ainoa huoltaja niin sinä määräät miten toimitaan. Mulla ei ole tapaamissopimusta lapsen isän kanssa, joten mulla ei ole velvollisuutta lasta sille näyttääkään. Ja en usko, että on lapselle yhtään huono homma, jos ei hirveesti isäänsä näekään. Mä en ikinä uskaltaisi antaa lastani sen hullun hoiviin, ja en antaisi vaikka se olis vaan päihdeongelmainen. Kannattaa tarkkaan miettiä, että mikäs se lapsen etu onkaan, se on monimutkainen asia näissä kysymyksissä.

Vierailija

Viimeksi pyysi lasta aiemmin kun oli huvipuistoreissu edessä. En voinut oikein kieltäytyäkään. Seuraavalla kerralla kyllä sanon että tehkää huvipuistoreissut muulloin tai olkaa menemättä. Lapseni kyllä vihaa minua siitä hyvästä, mutta... :(

ap

Ja kouluikäinen lapsi.

Vierailija

Enkä halua mitään täydellistä tapaamiskieltoa, mutta tuntuu että isän motiivi ei ole lapsen kanssa oleminen, vaan toisten (siis miedän perheemme) hyppyyttäminen..

ap

Vierailija

Lapsi on mummoloissa silloin kun isä viihteellä, kotiin ei silti palauteta ajoissa.. Esim jos palautus sovittu klo 14, ei kelpaa että minä haen lapsen mummolasta, vaan siä tuo kun on ajokunnossa.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Itse en iki maailmassa näin antaisi olla. Haluaisin tietää, mitä he tekevät, missä ovat. Lapsen kertomukset tärkeitä. Käykö isän luona epämääräistä porukkaa?

Vierailija

Lapsi ikävöi kotiin pitkinä viikkoina, jolloin ei pahemmin tekemistä ole. Isä on päihteiden väärinkäyttäjä, ja pelkään mitä lapsi joutuu kokemaan. Mutta koska isä on kuitenkin lapselle todella tärkeä, en voi tapaamisia kieltää. Nyt kun ei ole paperia joka velvoittaa minut antamaan lapsen isälleen, en todella aio tukea runsaita tapaamisia. Tänäänkin joudumme lähtemään mökkireissulle ilman lasta, kun lapsi on ties missä, vaikka toisin piti olla..

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat