APUAAAA mikämun kainalossa on!!

Vierailija

Se on ollut monta viikkoa jo kipee, olen tutkinut sitä ja rintaa kyhmyjen varalta mut mitään en oo löytänyt...kipu on aina joskus eri paikassa, silleen vihloo...

No nyt sitten suihkussa löysinkin kainalokuopan alapuolelta sellasen muljuvan pitkulaisen jutun, ei mikään patti tai kymy, mutta selvästi turvonnut. Vähän kuin jänne tms! Mutta ei kuitenkaan. Ja on sellainen pitkulainen ja tosi arka, kun sitä painaa. Ja liikkuu ja muljuu. Toisessakin kainalossa on sellainen, muttei niin turvonnut. Pitääköhän mun mennä lääkäriin? Voiko olla rintasyöpää tms vaikka ikää vasta 26?

Kommentit (10)

Vierailija

Voiko olla esim. karvatupen tulehdukseen reagoinut imusolmuke? Sanoisin, että odota viikko meneekö pois ja mene sitten lääkäriin jos ei ole mennyt. Aika herkästi oon laittanut mammografiaan / ultraääneen kaikenlaisia patteja, yleensähän niissä ei mitään ole.

t. tk-lääkäri

Vierailija

voiko tuo imusolmuke olla turvonnut siksi, kun olen monta viikkoa rassannut ja painellut kainaloa? tuota ei tuntunut vielä viikko sitten.

menen kyllä huomenna lääkäriin. alkoi pelottamaan miksi tuo, jos imusolmuke on, on turvonnut :((

Vierailija

Olisitko niin ihana, että voisit auttaa minuakin mahdollisuuksien rajoissa?

Löin oikean jalan pikkuvarpaan pahasti tuossa kaksi viikkoa sitten. Varvas ja jalkapohja oli viikon ajan jonkun verran kipeä, pystyin kuitenkin kävelemään suht normaalisti. En käynyt tuolloin lääkärissä, koska pystyin liikkumaan.

Torstaina jalkapohja alkoi puutua pikkuvarpaasta nilkkaa kohden, ulkosyrjää pitkin. Tällä hetkellä pikkuvarvas ja koko ulkosyrjä + ulkosyrjä kantapäästä ovat lähes tunnottomia. Kävellessä tuntuu kuin jalkapohjassa olisi jotain ylimääräistä jalan ja kengän välissä ja jalan asento vääristyy liikkuessa automaattisesti, kun en kunnolla tunne jalan ulkosyrjää.

Eilisillasta lähtien tuo puutumisen tunne on alkanut säteillä säärtä kohti. Onkohan jokin hermo nyt puristuksissa? Vai voiko varvas olla murtunut ilman, että se on pahasti turvoksissa. Kipu häipyi, kun tunnottomuus alkoi eli epäilen, että jalka olisi kipeä ilman tuota puutumista. Lääkäriin olen menossa, mutta vielä en sinne pääse.

Tietäisinpä edes, voinko liikkua normaalisti vai pitäisikö minun välttää liikkumista. Työni on jatkuvaa liikkeellä oloa ja kantamista, joten työaikana en millään voi vain istua ja lepuuttaa jalkaa.

Kiitos jo etukäteen!

Vierailija

Periaatteessa iskias eli välilevypullistuma vois aiheuttaa tuota, mutta silloinhan sulla olis alaselkä kipeä. Ihan hyvä että oot menossa lääkäriin, enempää en osaa tässä auttaa.

Mielestäni voit liikkua normaalisti, välttäen kuitenkin sellaista mikä pahentaa puutumisen tunnetta.

Voisit ehkä kokeilla lämmintä kaurapussia johonkin pohkeen alueelle, yksi selitys nimittäin olisi että siellä on lihakset jumahtaneet varpaan varomisen takia ja siitä tulee se hermopuristus. Vaikea sanoa tarkemmin näkemättä.

4

Vierailija

mutta eikö imusolmukkeet/kasvaimet ole yleensä sellaisia ettei ne liiku? Tämä muljuu ja on pitkulainen. Ehkä kolme senttiä pitkä ja alle sentin leveä. Millaisia ne hikirauhaset ovat? Ja mulla on kipua ympäri kainaloa. Voiko vaikea jumitus niskassa ja kaulassa/rintarangassa aiheuttaa kipuja kainaloon ja rinnan alueelle?

ap

Vierailija

Täällä on turha ruveta spekuloimaan mikä se patti oikein on. Ei tarvitse sitten miettiä jälkeen päin miksi ei tullut tutkitutettua tuota kyhmyräistä.

Toivon tietenkin, että tulee hukka reissu mutta parmpi se kuin hoitamaton syödäkasvain!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat