Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti perinnön vuoksi :O

Vierailija

Sain jo nuorena perinnöksi talon, johon mieheni muutti asumaan, kun aloimme seurustelemaan. Talossa kelpasi kyllä asua ilmaiseksi monta vuotta, mutta pikku hiljaa mies alkoi vikisemään, että haluaa OMAN talo. Minä yritin selittää, että tottakai talo on tavallaan hänenkin, koska hän saa asua siinä elämänsä loppuun asti minun kanssani. Se puupää vaan jankkasi ja jankkasi, että hän mielummin asuisi vaikka pienemmässä asunnossa, jos vain saisi itse maksaa sitä. Miehellä ei ole edes vakituista työpaikkaa ja muka haluaa ottaa lainaa. Minä sanoin, että en varmasti lähde pois talostani ja ala ottamaan uusia lainoja. Mies lähti ja sanoi, että saan homehtua omaan talooni. Taidan laittaa sille laskun perään vuosista mitä se on asunut talossani.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

että en haluaisi kokea asuvani toisen talossa tai väliaikaisesti. Eihän siellä viitsisi laittaakaan mitään, kun ei koskaan tiedä, milloin joutuu ulos.

Väliaikaisuuden maku, alistavalta tuntuisi.

Vierailija

Avomiehestäkin käytetään sanontaa mies. Ap:n onni on ettei olleet avioliitossa vaan avoliitossa niin ei tarvitse tuollaisen ukon kanssa omaisuuttaan jakaa.

Onko teillä lapsia ap ?

Jää taloosi hyvillä mielin ja luulen että on kysymys erohalusta jonka mies naamioi tuohon talon ostoon koska tiesi ettet sinä talostasi lähde mihinkään.

Uusia on kulman takana ota kunnon mies eikä tuollaista luuseria jolla ei ole edes töitä.

Vierailija

Raha ei tee ilmeisesti todellakaan onnelliseksi, vaan ahneeksi ja itsekkääksi. Kaikista saidimmat ihmiset olen tavannut varakkaiden piirissä.

Vierailija

Ja minusta tämä on ehdottoman oikein, on hirveää että sukutilalle saattaakin jäädä se entinen aviopuoliso eron jälkeen asumaan. Kyse on ap:n perinnöstä, en minäkään sitä myisi avo- enkä aviopuolisolleni. Jos mies haluaa jotain omistaa, ostakoon kesämökin tai sijoitusasunnon omista rahoistaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat