Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka pian sektion jälkeen uskalsit nukkua selällään?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Siinä se kysymys jo tulikin. Itsellä 3 viikkoa sektiosta ja vielä en ole uskaltautunut haavan päälle nukkumaan.

Mitenkäs te muut kanssa sisaret?

Kommentit (4)

Vierailija

Mulla oli niin täynnä maitoa tissit aina alku vaiheessa ettei voinut sen takia nukkua mahallaan milloinkaan. :)

Minä vielä olen nauttinut aina mahallaan nukkumisesta niin tuntui kidutukselta kun ei raskausaikana voinut eikä myöhemminkään. Vasta nyt vuoden päästä olen nukkunut.

Itse kysymykseen. Luulisin että sitten kun kärsii voi nukkua. Mulla leikkashaava ei ole ollut kuin ekat päivät kipeä ja sit vain nipistellyt.

Vierailija

Minä ainakin heräsin jo kolmantena aamuna leikkauksesta sairaalavuoteessa mahallani. Hoitaja oli juuri tuonut aamupalan ja heräsin siihen kun hän toiselle hoitajalle sanoi, että nyt tuo potilas nukkuu jo mahallaan. Siitä ylös nousemiseen menikin sitten puolisen tuntia, mutta muuten ei ainakaan minulla mitenkään vaikuttanut haavaan tai muuhun olotilaan.

Vierailija

Mäkin taisin nukkua jo muutaman viikon kuluttua mahallaan.. Oiskos ollu jotain 2-3 vkoa..

Miten ihmeessä sä oletkin saanut itses jo sairaalassa pyöräytettyä mahalleen :D :D :D

Uusimmat

Suosituimmat