Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tekisit jos olisit kotona ja lapset hoidossa?

Vierailija

eli olisit raskaana viimeisillään ja lääkärin käskystä et voisi hoitaa aiempia lapsiasi kotona miehen ollessa töissä. eli sinulla olisi rutkasti " yksinäistä" aikaa, miten sen käyttäisit?

Kommentit (10)

Vierailija

siis pystyn kyllä muuhunkin kun lepäämään mutta lääkärin mielestä en saa nostaa 2 ja 3 vuotiaita lapsia, joten " en saa" olla yksin heidän kanssa...

Vierailija

siis olemme muuttaneet hetki sitten ei vielä selviydy avuitta portaissa joita kotoa löytyy kolmet. ja esim vaipan vaihto ei onnistu ilman kipua kuin hoitopöydällä johon on myös nostettava. nostojen lisäksi en voi kumartua kivun vuoksi, enkä muutenkaan mitään äkkinäisiä liikkeitä, esim sängystä nousu on suunniteltava. niin musta on aika mahdoton hallita sen ikäsiä yli sadan neliön kolmikerroksisessa talossa tekemättä em asioita.

Vierailija

Minut määrättiin vuodelepoon raskauden lopussa ja hoidin silti isommat lapset itse. Makoilin sohvalla ja pelasin lasten kanssa pelejä, katsottiin videoita, piirrettiin jne. Hoidin myös puhelimitse työasioita, vaikka olin sairaslomalla. Suurin urakka oli ruoan kattaminen pöytään.

Vierailija

katsoisin leffoja, mesettäisin, makoilisin. Loppuraskaudesta mulla aina aivot jotenki muussia ja en kykene kovin rankkaa ajattelua vaativiin juttuihin.

Uusimmat

Suosituimmat