sinulle, ujo, ujo, tosi ujo arka ihminen. . .

Vierailija

joka olet vailla ystäviä. sinulla ei ole elämässäsi muuta kuin työ ja lemmikkisi.

kukaan ei käy kylässä, ei paljoo soittele, tekstaile, mailaile (sitä en tiedä onko sinulle nettikavereita)

olet kuitenkin niin ujo IRL ettet saa luotua kontakteja.

ymmärrän sen, kun kerta on ujo ja arka, niin ei uskalla.

mutta sitä en ymmärrä, siis kertakaikkiaan en ymmärrä, kun sinuun yrittää luoda kontaktia (mailissa, tekstarissa) et vastaa..

tekstareissa oon monesti kysellyt tyyliin moi mites menee.. siis ihan kyselly kuulumisia... monesti. ei vastausta. muutaman hassun kerran oot saattanut vastata mut yleensä et.

ja oon mailissa yrittänyt sinulle lähettää näitä kysymys-vastaus viestejä et vaivaudu vastaamaan niihin, et vaivaudu edes vastaamaan et sorry mut mä en välitä tollaisista viesteistä.... tai ees vastaisit mitä tahansa. hiljasta vain.

ok, koen tämän ettei sua edes kiinosta tutustua lähemmin ihmisiin... oon yrittänyt.. tuha kai se on sitten valittaa yksinäisyydestä, kun ei suhun saa kontaktia. tai sit et vaan halua. kun en tiedä kun et puhu etkä pukahda etkä edes kirjoita...

en oo ajatusten lukija..

eipä mulla muuta.

Kommentit (3)

Vierailija

Itse olen juuri kuvaamasi kaltainen huippu ujo, minulla ei ole ystäviä, mutta minä en edes halua, ihan vain siksi, kun uskon, ettei kukaan halua olla minun ystäväni sitten, jos tutustuu minuun. Siksi en anna kenenkään tehdä lähempää tuttavuutta kanssani.

Vierailija

siis en oo tuputtanut seuraani enkä viesteillyt jatkuvalla syötöllä.. vaan silloin tällöin.

mutta kun ei vastakaikua näytä tulevan niin mun keinot loppuu.

ja luovutan. ja nyt se toinen osapuoli varmaan ajattelee et se ei pidä enää yhteyttä niinkuin ennen niin ei se haluakkaan olla mun ystävä...

no en tietenkään kun se näyttää olevan yksipuolista..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat