Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kutsua miestä, jonka kanssa kihloissa, asuu avoliitossa, ja on yhteinen lapsi?

Vierailija

Mieheksi ei kai parane, ettei harhauta... Olenhan siis av:n palstalaisten mukaan ehkäpä ehta vanhapiika:D.

Sivut

Kommentit (74)

Vierailija

avioMIES ja avoMIES, miksi vain ensimmäistä on lupa kutsua mieheksi??? Mihin tämä perustuu, ihanko faktaan?? ja joku väitti, että kutsuessaan avomiestään mieheksi, tekee itsensä naurettavaksi. voi kiesus, en ole ikinä ajatellut, että siinä on jotain naurettavaa. eiköhän suurimmalle osalle terveistä ihmisistä ole aivan se ja sama, onko joku naimisissa vai ei, se kun ei kerro mitään itse suhteesta.

Vierailija

Mua kutsutaan myös monella nimellä: naiseksi, omalla nimellä, hallituksen puheenjohtajaksi, hellyyttelynimiä löytyy -haukkumanimiä ei ole uskaltanut käyttää mulle! :D Emäntä olen miehelleni myös.

En ole vaimo. Sitten joskus kun ollaan naimisissa.

Mutta mies se on koska on aikuinen mies. En tarkota että oltaisiin naimisissa, se vaan on mies eikä poika enää!

74

Vierailija

Olemme koulutettuja, työssäkäyviä aikuisia ja erittäin tyytyväisiä elämäämme. Olen miehelleni vaimo ja hän on minulle mies. Kaikki ne, ketkä jotain meille merkitsevät, tietävät, että emme ole AVIOliitossa. Emme ole naimisissa, koska emme ole kokeneet sitä tärkeäksi. En myöskään naisena tunne, että miehen pitäisi " viedä" minut vihille, en ole mikään aivoton, jota täytyy viedä. Jos joskus tulee tunne, että haluamme mennä avioon, niin sitten menemme. Jos sitä tunnetta ei tule, jatkamme elämäämme tyytyväisenä kuten tähänkin asti.

Vierailija

jos nainen puhuu " miehestään" olematta naimisissa. Kuva, että nainen haluaisi epätoivoisesti olla naimisissa, mutta avomies/sulhanen ei ja nainen sitten vähän parantelee todellisuutta.

Vierailija

Avomies vaan ei ole mies, vaan avomies, sulhanen, miesystävä yms.

Ja aika huteralla pohjalla on teidän avoliittonne, jos se sinun perseesi varassa on.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat