Vanessa Kurrin kolmannen lapsen nimi...Arvailuja

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei, tuli mieleen, että eikö Vanessa Kurrin kolmannen lapsen laskettuaika oo kohta käsillä? Mietin jo aiemmin Tanssii tähtien kanssa-aikoihin että mikä mahtaa tulla kolmannen lapsen nimeksi kun ekat on Odessa ja Alissa.

Veikkaatteko saman linjan jatkuvan, jos tulee kolmas tyttö? Tyyliin Marissa? Mikä muu sopisi listaan?

Entä jos tulee poika?

Ihan muuten vaan oon asiaa ajatellut...

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Kurrit eivät varmasti uskalla julkisesti nimeä täällä tai muuallakaan kysellä, kun tulisivat oitis tunnistetuiksi, niin ovatpa saattaneet jopa olla mielissään saamistaan vinkeistä, jos ovat sattuneet tätä lukemaan.

Vierailija

Lainaus:

Ja samoin tuo Mennikin kommentti: " Paulus Jaripekka. Siis ihan oikeasti?" on sellainen, jonka voi tulkita negatiivisesti.

Juu, pitäis aina selitellä ummet ja lammet, pyydellä anteeksi, " tää ei sitten tosiaan ole mitään negatiivista vaan ihan vaan haluan tietää, että oikeestikko sai ton nimen eikä tää ole nyt mikään vitsi kun tääl netissä aina lukee kaikkea kakkaakin, joten onko toi lapsen oikea nimi, onks linkkiä johki uutiseen" plaaplaaplaa. Ei jaksais aikuisille ihmisille niin millään... :P Ja välillä vaan laiskottaa/väsyttää eikä jaksa kirjoittaa tarpeeksi selvästi (toimitus pahoittelee).

Ja ennenku kukaan ehtii murjaista ihan liian vanhan jutun, niin ei, mulla ei menny ne kuuluisat vihreet pallerot eikä persikatkaan nenään. :D

Ja mitä tulee itse poitsun nimeen, niin oisin odottanut jotain hiukan... hmmh, hienompaa (onkohan toi ees oikea sana kuvaamaan?) nimeä... Odessa ja Alissa on sellaisia suloisia prinsessanimiä (eikä lainkaan huonossa mielessä) enkä miellä Paulusta täysin samaan kastiin. Toisaalta, komea nimihän se on eikä varmasti huono valinta Kurrien pojalle. :)

Vierailija

Eikä siis millään pahalla varmaan ketään tarkoittanut noita arvailujaan enkä niissä mitään pahaa huomannut yhdessäkään..oliko se naljailu teistä siis juuri tuo minun Karri Kurri ehdotus vai??Jos oli niin pyydän anteeksi vahinkoani :o)!

Minusta on ihan sama arvaillaanko me täällä jonkun julkkiksen tulevan lapsen nimeä vaiko esim. jonkun palstalaisen..ihan samalla tyylillä sitä vois arvailla ihan kenen vaan tulevan lapsen nimeä varsinkin, jos " kaava" on ollut selkeä kuten Kurreilla eli tytöillä ja äidillä ssa-loppuinen, joten mietittiin, että jatkuuko sama linja eli tytölle tulis ssa-loppuinen nimi ja entäs sitten pojalle..noudattaako isän ri-loppua vaiko ihan jotain muuta..ja ihan jotain muutahan se oli, mutta oikein kiva ja sopiva nimi sisarussarjaan, jos sitä edes halusivat ;o)!

Enkä kyllä jaksa uskoa, että Kurrit tänne eksyessään kovasti loukkaantuisivat veikkailuistamme eikä edes tuosta Karri Kurrista, joka tosiaan oli puhdas vahinko..veikkaanpa, että Kurreillakin saattais tulla hymy huulille huomatessaan moisen hölmön ehdotuksen ;o)!

Vierailija

mä en muista kun heidän tyttösten ensimmäiset etunimet. mitkähän ne toiset nimet oli?

lähinnä siksi kyselen, kun nimet aikanaan kuulin, ne olivat mielestäni kivat, mutta en vaan enää muista että mitkä.

toi paulus on kiva.

ja keskustelu täällä on mielestäni ollut ihan asiallista..

Vierailija

muita:

Oscari 21 m

Alari 75m

Hilari 26m

Allari 31m

Hillari 11m

Elmari 14m

Vilmari 12m/2n

Ismari 34m

Alvari 1400m

Volmareita on muuten 195 henkilöä.

Vierailija

Se vois tosiaan olla, että pojan nimessä ois sama loppu kuin isällä, kun tytöillä on äidin loppu, mutta veikkaisin, että mitään ihan supisuomalaista Ilmaria tuskin laittavat..tai tiedä häntä ;o)!!

Minä voisin veikata esim.

Karri

Kasperi

Janrik

Jesperi

Jasperi

Elmeri

Ilari

Eipä nuokaan niin kansainvälisiä kyllä ole ;o)!

Vierailija

Eikä keskustelu ole ollut asiatonta, vertailua kannattaa hakea toisista palstoista. Tarkkana kannattaa olla, kun ilman pyyntöä antaa nimiehdotuksia. Oliko Jari Kurrin pojan nimi Joonas? Paulus ja Joonas ovat kaunis nimipari veljeksille, siis jos..

Vierailija

Mutta ei todellakaan nyt aivan totaalisen viksua keskustelua näkynyt. Tai riippuu varmaan kuka sitä keskustelua lukee, mutta mun silmiin näyttää hieman ilkeilyltä. Avasinpa vain sanaisen arkkuni ja ilmaisin mielipiteeni, kukin saa olla mitä mieltä tahansa ja myös onneksi ilmaista sen.

Vierailija

Ensinnäkin, minustakin Paulus on kiva ja sisarussarjaan sopiva nimi, enkä muidenkaan viesteistä edes rivien välistä osannut muunlaista kommenttia lukea? Sinä nähtävästi osasit?

Ja mitä arvailuihin tulee, niin aivan asiallisessa hengessä niitä mietittiin, sen voi jokainen tarkistaa koko ketjun lukemalla. Se, että arvailujen sekaan Körömölli heitti yhtenä ehdotuksena Karrin, -ri päätettä kun pojalle ennakoitiin Jarin mukaan, oli ihan puhdas vahinko sukunimeä ajattelematta. Joku toinen sen huomasi, että eikai nyt sentään Karri Kurri ja se sai aikaan pientä hilpeyttä. Onko se sitten jotenkin halventavaa Kurreja kohtaan? Tuskin. En kuitenkaan usko, että Karri heidän mietinnöissä oli =).

Ja vaikka itse Kurrit tämän ketjun lukisivat, en usko heidän tässä näkevän mitään, mistä hernettä nenään pitäisi vetää. Tuskin muidenkaan tarvitsee.

Vierailija

...että pysyvät kansainvälisellä linjalla ja kolmitavuisissa nimissä.

Benjamin

Kasimir

Valentin

Kaspian

Matteus

Elian

Rafael

Daniel

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat