Mitä mieltä olet tästä?

Vierailija

Tuttavani on koulutukseltaan lähihoitaja ja on äitiysloman jälkeen alkanut " yrittäjäksi" myyden Tupperwarea. Hän vaikuttaa nykyisin kovasti menevältä liikenaiselta...

Aloitti hommat n. vuosi sitten ja kehuu nyt tienaavansa enemmän kuin työpaikassaan päiväkodissa.

Voiko oikeasti olla niin, että niitä muovitavaroita myymällä voi tienata?

Oma äitiyslomani loppuu kohta ja en haluaisi viedä lasta päiväkotiin. Pitäisiköhän minunkin alkaa myymään jotakin ja elääkö sillä oikeasti?

Kaiki mielipiteet ja kokemukset ovat tervetulleita. En kehtaa tuttavaltani kysellä tarkemmin tuosta rahapuolesta.

Kommentit (8)

Vierailija

ja kaiken päälle on vielä hyvä puhumaan, niin varmasti tienaa. Mutta ahkeruutta ja viitseliäisyyttä se vaatii. Ei ole kiva aina olla pakkaamassa kassia ja lähteä vieraiden ihmisten luo kauppaamaan tuotteitaan. Yleensä esittelyt on joko iltaisin tai viikonloppuisin, jolloin olisi mielellään perheenkin parissa. Itse lopetin kun odotin ensimmäistä lastamme, eikä ole harmittanut. En tosin ollutkaan mikään huippumyyjä.

Vierailija

Toinen kynttilöitä ja toinen meikkejä jne. Hyvin vaikuttavat tienaavan, saavat jotain lomamatkoja palinnoksi hyvästä myynnistä jne.

Vierailija

Tupper-myyjä hankkii ensimmäisillä esittelyillään tuotepaketin itselleen. Kun asiakkaat tekevät tilauksen, hän tilaa ne tavarat tukusta ja toimittaa edelleen asiakkailleen, eli ei joudu itselleen ostamaan muuta kuin omaan käyttöönsä tulevat astiat.

Vierailija

Kysymykseesi, olenko kateellinen? Tavallaan olen. Hän on keksinyt ilmeisesti hyvän kenon hankkia elantonsa niin,että lasta ei tarvitse viedä hoitoon.

Siksipä tässä juuri yritän kysellä mielipiteitä/ajatuksia ja miettiä voisinko mahdollisesti itse tehdä samoin.

On vaan vaikeaa kuvitella,että tuolla touhulla saa elannon.

ap

Vierailija

Myyjä maksaa toimituskulut tukkuun ja alvin. Jos joku asiakas peruukin kaupan, niin tuotteet jää myyjälle käteen, niitä ei voi palauttaa tukkuun.

Myyjä kustantaa itse paperi eli esitteet, hinnastot ym sekä bensat (tiimikokoukset, tukkukokoukset, tavaroiden nouto, asiakaskäynnit eli myynti ja tuotteiden toimitus)

Kirjanpito ja verotus hoidettava itse.

No minä en rikastunut, mutta sain vähän taskurahaa sekä itselleni juuri ne tuotteet joista olen haaveillut ja kasapäin muita:)

Vierailija:

Lainaus:

Tupper-myyjä hankkii ensimmäisillä esittelyillään tuotepaketin itselleen. Kun asiakkaat tekevät tilauksen, hän tilaa ne tavarat tukusta ja toimittaa edelleen asiakkailleen, eli ei joudu itselleen ostamaan muuta kuin omaan käyttöönsä tulevat astiat.

Vierailija

Itse en oikein tiedä, mitä ajatella. Jos joku onnistuu hankkimaan elantonsa tuollaisesta, niin eihän se tarkoita, että minäkin pystyisin.

Kaikki vaihtoehdot vaan ovat tarpeen, koska en haluaisi lasta viedä hoitoon.

Mitä muuten ajattelet ihmisestä, joka titulaaraa itseään yrittäjäksi ja myy muovitavaraa kotikutsuiila? Otatko häntä vakavasti?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat