Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei saa???

Vierailija

Olen ollut nyt kaksi kertaa uuden miehen kanssa sängyssä, nyt toisella kerralla naitiinkin, ja hän ei kummallakaan kerralla ole saanut siemensyöksyä??? Siis en ymmärrä???

Siis aikaisempi mieheni sai melkeen aina heti.

Tällä uudella miehellä on kyllä ollut kumpanakin kertana todella paha känni/krapula, voiko se vaikuttaa vai mitä ihmettä?

Kommentit (15)

Vierailija

Oli silloin nuori, viriili urheilijapoika. Hänellä saattoi seisoa ihan kunnolla pitkänkin aikaa, ja vaikka kuinka jyystettiin, niin ei tullut ei niin. Nukuttiin välillä ja taas yritettiin... Tämä liittyi siis vain alkoholin käyttöön, muuten kyllä tuli " normaali" ajassa.

Vierailija

Sanoi kyllä, että tuntui hyvälle, mutta ei tullut siemensyöksyä. Sen jälkeen on aina tullut. Syynä oli ehkä jännittäminen, suorituspaineet tms.

Vierailija

Mutta jos krapulassa harrastetaan, niin usein kestää tosi pitkään, ennen kun tulee, jos ollenkaan. Mies sanoo sen johtuvan krapulan aiheuttamasta tunnottomuudessa peniksessä.

Ei tule myöskään, jos jännittää (mä painostanut tiedostamattani seksii ovulaation aikoihin), eikä oikein välttämättä halua seksiä. (työstressi tms.)

Vierailija

Jyysti ja jyysti mutta ei vaan tullut, eikä varmasti ollut kyse minun tiukkuudestani. Olin silloin 20v ja synnyttämätön todella tiukka mimmi. Olisko joku henkinen hommeli mikä tuota aiheuttaa vai liittyykö jotenkin tuohon urheiluun..?

Vierailija

Ei siinä mitään, rakasteltiin niin kauan kunnes musta tuntui hyvältä, joskus sain itse orgasmin, aina en. Monesti tosin hoideltiin ainakin mut ja joskus myös hänet sitten loppuun asti käsin/suulla/seksileluilla. Elämäni parasta seksiä olen häneltä saanut! Parempi kai tuo on kuin sellainen mies, joka kestää korkeintaan puoli minuuttia.

Vierailija

Tai no ekalla kerralla sanoi, että on tainut juoda liikaa, ja toisella kerrallalla ennen yhdyntää sanoi, että tulee varmaan sitten heti... mutta eipä sitten tullutkaan;( Ja tosiaan kyllä jyysti siinä mun mielestä pitkän aikaa, ex-mies tuli varmaan minuutissa (ei sekään hyvä!)

Niin ja mies on tosi urheilullinen ja 26 vuotias, joten luulis kaiken olevan kunnossa. Ja oisin antanut jyystää vielä vaikka kuinka pitkään niin kait ois sit tullut, mun en mäkään nyt jaksa loputtomiin.

En tiiä, viihtinkö nähdä enää koko miestä, koska jotenkin tuntuu, että ei vain halua mua, tai olen liian löysy ym;( Muuten tosi mukavan oloinen tyyppi.

Vierailija

En tiiä muista, mut mä tuskin jättäsin ketään parin epäonnistuneen seksikerran takia, ellen sit etsisi nimenomaan kunnon panoseuraa...

Vierailija

saattaapi jäädä saamatta. Nuorempana harrastelin yhden illan -juttuja paljonkin ja muistan, että aika usein homma lopahti juuri tuohon jyystämiseen ilman loppukliimaksia. Kyseessä oli sentään terveet ja nuoret miehet.

Uusimmat

Suosituimmat