Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helppoja, nopeita ruokaohjeita onnettomalle kokille!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Niin kasattaisiinko tähän sellaisia idioottivarmoja ruokaohjeita onnettomalle kokille. Toivottavasti meitä on muitakin.. Alkaa kyllästyttää ainaiset einesten lämmitykset ja pottumuusi + jokin lämmitetty lisuke..

Haluaisi pikkuhiljaa kehittyä ruuanlaitossa, mutta arkipäivinä ei runsaasti aikaa..

Kommentit (4)

Vierailija

Käypä Pirkka-lehden reseptisivustolla kanssa. Sieltä voi helposti bongata esim. kaikki ruoat joiden tekemiseen menee esim. vain 15 min tai alle 30 min.jne. Itse just noukin sieltä pari hyvää yksinkertaista reseptiä, jotta viikolla töiden jälkeen ei tarttis kauan hellan ääressä hikoilla. Helppojakin ohjeita löytyy.

Vierailija

Hyvää, helppoa ja nopeaa! Sain tän ohjeen kaverilta ja lapsetkin tykkäs, vaikka eivät muuten sulatejuustosta pidäkään. Eli tarvitaan siis joku marinoitu (itse tein hunajamarinoidusta) broilerisuikalepaketti ja rasia sulatejuustoa. Kaverini kuulema laittoi koko (iso) rasiallisen juustoa. Minä laitoin puolet siitä. Suikaleet paistettan ja sitten vaan juusto joukkoon sulamaan. Sopii riisin ja pastan kanssa

Vierailija

sellainen pussikastike siis. Tää on sellainen tosi lasikan päivän puoli-valmisruoka... Sopii pottujen kanssa mainiosti.

Tai sitten makaronit voi keittää normaalista, valuttaa, sekoittaa sitten muna-maidon (suola+pippuri) siihen sekaan, ja antaa hyytyä. Sopii hyvin lihapullien ja puolukkahillon kaveriksi.

Uusimmat

Suosituimmat