Ottaa päähän vieläkin isän hääpuhe (katsoimme videolta uudestaan hääpäivänä) :(

Vierailija

Aloitti puheen toteamalla, että morsian on opettelemassa prosenttilaskua (olin valmistumaisillani tradenomiksi ja rankat opinnot takana vakavan sairastelun vuoksi). Sen jälkeen ylistää sulhasen tutkintoa ja ammattia pilviin, ylistyssanoja riittää monen minuutin ajan.

Tiedän lisäksi, että ei ollut tarkoitettu vitsinä ja se loukkaa vielä enemmän. En nyt joka päivä näitä mieti, tulivatpa tunteet pintaan jälleen hääpäivänä ja kuvastivat sitä arvostusta, mitä koko lapsuuden ja nuoruuden olen saanut osakseni huolimatta tunnollisuudesta sekä kotona että koulussa.

Kommentit (6)

Vierailija

Sulla on hyvä koulutus, joten sitä on ihan turha vähätellä. Kertoo ehkä puheenpitäjästä jotain. Jos teillä on vastaisuudessa perhejuhlia, niin älä pyydä isää puhujaksi, jos ei osaa arvostaa arvostelematta.

Vierailija

Mä jouduin katsomaan omaani,kun äiti halusi sitä aina katsella meidän kanssa ja muistella " ihania" häitä. Todella kiduttavaa.

Ei vaan, ap, tieedän että asian kirpaisee, varsinkin jos tunnet ettei isäsi arvosta tai osaa antaa tunnustusta mistään mitä teet. Paras keino on vain luovuttaa ja olla odottamattakaan mitään. Ajattelet, että olet aikuinen ihminen ja isässäsi on isoja puutteita, mutta itse parhaiten tiedät millaista elämää haluat elää. Hae tunnustukset muualta, itseltäsi tai vaikka mieheltäsi.

Helpommin sanottu kuin tehty, kyllä, mutta ajan kanssa onnistuu.

nim. kokemusta on.

Vierailija

tämän huomaa jo pienestä lapsesta eikä se muutu iän myötä.

Tiedän sen omasta kokemuksesta mutta olen oppinut elämään asian kanssa ajan myötä. Olen perheen ns. musta lammas.

Jossain vaiheessa tulee hetki jolloin antaa anteeksi vanhemmilleen heidän virheensä. Tämä hetki on sinulla vielä edessä. Uskon että moni häävieras on hävennyt isäsi käyttäytymistä juhlassanne ja näin se todellakin on. Isäsi on osoittanut oman moukkamaisuutensa.

Tyttären häissä kerrotaan hyviä muistoja ja tapahtumia ja ollaan ylpeitä jälkeläisestään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat