Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaas parhaat kirpparilöytönne?

Vierailija

Pojan kanssa löysimme äskettäin muumilaivan tarvikkeineen 3e ja reimatec:n välikausitakin 4e =)

Meille varsinaiset löydöt!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

...mutta paras löytö on ollut pöytä jossa myynnissä:mm. IKKS:n ja DKNY:n housuja sekä puseroita 0,50e/kpl sekä H&M ja Zaran kuin uutta perusvaatetta n 0,20e/kpl. Nämä siis lasten.

Ja mm. aikuisten Paul Frank-huppari 1e.

Siitä sai pari kassillista uutta vastaavaa vaatetta ja kokonaishinta oli n6e.

Vierailija

Muista se että se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Minä olen vuoden sisällä myynyt lasten vaatteita ja tarvikkeita kirppiksella ja olen saanut yhteensä noistä myynneistä noin 350 euroa. Ihan hyvät rahat laittaa uusiin lasten vaatteisiin, jotka voi sitten taas laittaa eteenpäin kirppiksellä hyvällä hinnalla.

Vierailija:

Lainaus:

Ite myyn kesojen vaatteita tyyliin yhdellä olleet bodyt 50 senttiä jne.... Ihmiset kuvittelee rikastuvansa kirppiksillä.. toinen mikä ärsyttää on kun jengi pistää uutta kamaa myyntiin kirpiksille siis leluja ym.. eikä taatusti ole mitään " vintti varastoja"

Vierailija

olen maksanut mulberryn laukusta lähemmäs 1000¿, joten ymmärrän hyvin miksi 50¿ mulberry on hyvä löytö ja saalis.

Oletko ajatellut että kirppiksillä on erilaisille ihmisille erilaisia myyjiä?

jos sinä haluat kaiken 10 centtiä kappale, niin kolua vaan niitä pöytiä kaikessa rauhassa, itse tulen etsimään merkkitavaraa puoleen hintaan, esim. hyviä kenkiä, laukkuja, niitä uusia leluja tai vaatteita. Ja olen valmis niistä myös maksamaan sen hinnan minkä katson sopivaksi.

Vierailija

kirppiksillä pitää olla kirppis hinnat...

Musta on oikeesti naurettavaa, että ihmiset pistää kamoihin jotain >>>10+++ hintoja siis vaatteisiin ja laukkuihin.. Mysi sitten jossain huutiksessa niin homma olis eri. Kirppiksillä pitää olla kirppis hinnat. Eriasia sitten on huonekkalut astiastot jne...

Ite myyn kesojen vaatteita tyyliin yhdellä olleet bodyt 50 senttiä jne.... Ihmiset kuvittelee rikastuvansa kirppiksillä.. toinen mikä ärsyttää on kun jengi pistää uutta kamaa myyntiin kirpiksille siis leluja ym.. eikä taatusti ole mitään " vintti varastoja"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat