suosittele kaupunkikohdetta, jossa voi hyvin liikkua rattailla

Vierailija

Mietinnässä on ollut Saksan kaupungit, Praha, Budapest, Puola ym. Mutta Länsi-Eurooppakin käy! Joten kokemuksia kiitos ;)

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Entisen itäpuolen metroasemilla ei aina ole hissiä, mutta jos on kaksi aikuista ja yhdet rattaat, niin portaatkaan ei olleet pitkiä. Ja leikkipuistoja löytyy puistoista sieltä täältä.

Barcelonassa pääsisi todennäköisesti pyörätuolillakin, ihan joka kadunkulmassa on luiska tielle. Ja niin taisi olla New Yorkissakin.

Vierailija

T: kuusi kertaa Lontoossa, nolla kertaa metrossa

Vierailija:

Lainaus:

Lontoo ei ole sellainen vaikka te olisitte siellä pärjänneet. Jo pelkän matkalaukun raahaaminen ahtaiden metroasemien läpi ruuhka-aikaan on rasittavaa.

Vierailija

En käsitä!

Tosin tunnustettava on, että sen muutaman kerran kun olen double deckeriin eksynyt metrolakkojen tai reitin vuoksi tms, niin on kyllä tullut Lontoo ihan eri tavalla tutuksi.

Silti, en voisi kuvitella Lontoota ilman metromatkoja.

Vauvan kanssa en Lontoossa ole käynyt. Vaikka itse olen lomaillut siellä monta kertaa, ei lapsettomana tule katsottua matkustamista sillä silmällä. Nyt on ihan kuin menisi sinne ensimmäistä kertaa, kun seuraavalla reissulla on tyttö ja vaunutkin mukana.

Vierailija

Lontoo ei ole sellainen vaikka te olisitte siellä pärjänneet. Jo pelkän matkalaukun raahaaminen ahtaiden metroasemien läpi ruuhka-aikaan on rasittavaa.

Vierailija

berliini vaikuttaa hyvältä. Tosin löysin äsken halvan tarjouksen Amsterdamiin ja nyt sekin houkuttaa. Voi tätä valinnan vaikeutta ;)

-ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat