Onko teillä ollut kivuttomia supistuksia jo raskauden alusta saakka?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli itsellä se tilanne että rv13+ ja vatsa ottaa ja kovettuu aina silloin tällöin. Ei liity rasitukseen, vaan saattaa tulla ihan levossakin. Ei siis tunnu kivuliaalta, mutta selkeästi tuntuu kuinka kohtu kovettuu. Välillä on sitten niitä vihlomisia alapäässä, emättimessä, myös.

Erikseen on tietty ne nivusten repeämisfiilikset mitkä liittyy esim äkilliseen ylösnousuun, niistä en ole huolissani, niitä oli jo ekassa raskaudessakin.

Pitäisiköhän noista kovettumisista ottaa yhteyttä äpolille? Seuraava käynti vasta rv16

Kommentit (3)

Vierailija

Itse olen rv 24+2 ja jäin sairaslomalle kolme viikkoa sitten ennenaikaisten kivuttomien supisteluiden vuoksi. Kipeitä supistuksia on ollut 2-3. Vaikka supistukset ovatkin vielä kivuttomia ne kuitenkin on olemassa enkä halua ottaa riskejä.... Viisasta on levätä vaikka välillä oisikin aika turhauttavaa, mutta lasten parastahan tässä ajatellaan!

Vierailija

Katselin juuri vanhaa odotuspäiväkirjaani, ja sen mukaan mulla alkoi kivuttomat supistelut rv10+. Ja se oli ihan vakio, että supistus tuli, kun menin makaamaan jalat suorina. Eli ei pelkästään rasituksesta mullakaan. Eipä tuo huolettanut, eikä ollut mitenkään vaarallista.

Vierailija

mutta aikaisin kuitenkin alkoi supistella. Aina sanottiin, että kivuttomista ei ole haittaa, mutta sekin on yksilöllistä eli itse keskoset saaneena suhtautuisin varauksella ja ottaisin mahdollisimman kevyesti. Sairasloman pyyntikin on aivan mahdollista. Tsemppiä ja mahdollisimman hyvää odotusaikaa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat