Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pilttiruokia syövät aikuiset ovat vastuuttomia! Mitä jos kaupasta loppuu

Vierailija

pilttiruoat ja vauvat eivät saa ruokaa

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

ja joskus on pakko toimia ikäsuositusten vastaisesti ja ostaa 4kk sosetta jos kaupassa ei 1v:n kasvisruokaa ole saatavilla. Pienemmissä kaupoissa ei usein ole.

Vierailija

Siis koska, oi milloin, te ymmärrätte että vauvoille annetaan vauvanruokaa!

Ihan sairasta neuvoa jotain perunoita ja porkkanoita antamaan, ne on tarkoitettu aikuisille, ja vähän isommille lapsille.

Pilttipurkkien ikä-koodeista näkee, koska voi siirtyä perunaan ja muuhun sellaiseen "aikuisten ruokaan". Eli sitten kun ei ole enää sopivia pilttejä.

Mikä ihme siinä on että aina täällä näkee näitä vääriä ohjeita:( Ei oo ihme että lapset on niin lihavia nykyään.

Vierailija

toki voit ostaa vuoden tarpeet, ettei vauva kuole nälkään hätävararuuankin loppuessa!

Ärsyttääks kattoo ku joku hoikka aikuinen vetää pilttiä naamaan.

Vierailija

siis niitähän tilataan sen verran lisää mitä meneekin. jos aikuiset jatkuvasti/säännöllisesti niitä käyttää niin mitä ihmeen haittaa sitä on?

Kyllä niitä purkkeja halukkaille riittää.

En siis itse niitä syö. Joskus olen mangososeita ostanut hyytelökakun tekoon. muutoin vaan lapsen tarpeisiin.

Vierailija

Hyvä kysyntä lisää tarjontaa ja valikoimakin monipuolistuu. Kilpailijoita tulee lisää ja hinnat halpenee. Takuulla riittää kaikille nuo mössöt!

Vierailija

Eivätkö aikuiset yhtään ajattele!

Lisäks mua ärsyttää että jotkut ostaa jo yksivuotiailleen jotain 4-6kk ruokia, vaikka yksvuotiaille on omiakin ruokia (siis purkissa).

Miettisivät hiukan:( Vauvat kuitenkin kuolee tosi helposti nälkään kun ne on niin pieniä!!

Vierailija

puolet ketjuun vastanneista on järjettömiä tosikkoja?

Lukekaa APn aloitus uudestaan ja miettikää, kuuluuko vastauksenne tähän ketjuun, vai johonkin "tosikkojen minäkuvankohotusta vauvaruokien ehdoilla"-ketjuun

Vierailija

Lainaus:

Jos on isompi ja syö lihaakin, niin paistaa vaikka jauhelihaa ja sitä soseutta sekaan.

Hedelmiä ja marjoja vaan soseeksi sauvasekoittimella. Baanaania voi ihan suoraan lusikalla syöttää.

Kun vauvat vielä sitä äidinmaitoakin juovat ja korvikkeita tuskin aikuiset juovat, niin ei hätää, vaikka vauvan purkkiruuat loppuisivatkin.

Vierailija

kuukausia lämpimässä hyllyssä säilyvät liha- yms säilykkeet ei voi olla a) terveellisiä b) hyvänmakuisia.

Jokainen lapsestaan pitävä vanhempi tekee itse lapsensa ruoat eikä syötä äklöttäviä purkkiruokia rakkaille lapsilleen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat