voiko lykätä pottatreenejä kunnes pahin uhma ohi?

Vierailija

mulla on vaippaan pissava uhmaikäinen, pieni vauva ja HERMO PINNASSA. saanko luvan lopettaan villinä riehuvan, vihamieliseti pottaan suhtautuvan uhmiksen kuivaksikoulutuksen siihen saakka että hän hiukan tasoittuu ja lakkaa vihaamasta pottaa niin syvästi?

Kommentit (4)

Vierailija

tiedän ettei kuivaksi voi opettaa vaan se on siitä hormonista kiinni, jonka nimeä en saa päähäni. mutta luulen että mun kakaralla on se hormoni jo tuotannossa, koska hän nukkuu toisinaan yön taikka päikkärit ilman vaippaa, eikä vahinkoja satu. ei satu kyllä sellaistakaan vahinkoa että pissa tulisi pottaan tai pönttöön. hän pidättää vaikka 2 tuntia että saa tehdä pissan vaippaan. jos ei saa vaippaa niin pissaa lattialle (ei mielellään mutta viimeisessä hädässä sen 2 tunnin pidättelyn ja tappelun jälkeen).

kysyin täältä taannoin apua tilanteeseen ja mulle vastattiin etten saa antaa lapsen pompottaa itseäni, mutta nyt mä teen sellaisen ratkaisun että annan kuitenkin. MÄ EN JAKSA sitä huutoa, huitomista, itkua, parkua ja pissahätäisen lapsen ravaamista ympäri kämppää. saa mun puolesta pitää vaippansa vielä hetken :/

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat