Onko kenelläkään tallessa niitä KP-fanien seksitarinoita?

Vierailija

Aikanaan niitä joillain oli. Olisi hauska lukea, oliko ne niin hauskoja, kuin mitä muistelen. Tosin iso osa hauskuudesta syntyi kyllä kommenteista ja niitä ei varmaan kenelläkään ole tallessa. Silloinhan ei mahtunut kuin 1400 merkkiä viestiin, joten ne tarinat oli useissa pätkissä ja välissä aina kommentteja.

Kommentit (6)

Vierailija

2

Valkoinen peura I

Olen maalaistyttö ja asun Inarin sivukylällä. Itse asiassa olen nuori opettajatar kyläkoululla. Kylässä on talo, jossa asuvat kuulut ja komeat

Kyrön veljekset. Nuorin on Antti, keskimmäinen Jukka ja vanhin on Kari-Pekka.

(Muut nimet fantasiaa, uneksijan huom.)

Eräänä iltana lähden koulun jälkeen hiihtelemään pellolle tarkoituksenani rentoutua päivän työstä. Lapset ovat muuten oikein suloisia, mutta muuan vintiö on päivän aikana ehtinyt saada aikaan monta kiperää tilannetta nuorelle opettajattarelle. Hiihtelen hissuksiin, kunnes löydän hurjan mäen, ja päätän laskea sen sivakoillani, villinä ja vapaana kuin Lapin uljas luonto.

Mutta luonto on nuorta opettajatarta ovelampi. Kesken haavekuvien tarttuu suksi lumen alla törröttävään puunjuureen. Kaadun. Menetän tajuntani.

Herään tunteja myöhemmin heinäladossa, jossa tuntematon, komea mies on kumartuneena vierelleni. -Sattuiko sinuun, pikkuinen, hän sanoo äänellä, joka herättäisi prinsessankin satavuotisesta unestaan.

-Sattuu... vähän, saan soperretuksi.

-Sinulla on kai nilkka nyrjähtänyt. Olen koulutukseltani liikuntafysiologi,

joten pystyn kyllä parantamaan sinut, sanoo mies. Hän riisuu varovasti mononi ja ottaa varmalla otteella kiinni kipeästä nilkastani.

- Oih!

- Anteeksi, jos satutin. Tämä täytyy nyt kyllä sitoa. Mutta voi, ensiapulaukkuni jäi erätuvalle. Mutta ei hätää. Mies riisuu sarkapusakkansa ja repäisee ruudullisen flanellipaitansa pitkiksi

suikaleiksi. Samalla paljastuu miehen upea rintakehä, jonka sisällä pamppailee vahva urheiluvalmentajan sydän.