Minkä ikäisenä tytöt alkaa sheivata?

Vierailija

TYttöni ei ole vielä murrosiässä mutta häpeilee untuvaisia jalkakarvojaan... en muista koska itse aloin ajella, olisi kiinnostavaa tietää mikä on keskimäärin normaali aloitusaika. Toivoisin että lapsi sais olla vielä lapsi mutta... jossain vaiheessa kai tuokin on edessä.

Kommentit (11)

Vierailija

Ne on vaaleita mutta näkyvät kyllä. Tuntus vaan pahalta jos tuonikäinen jo joutuu joka toinen päivä raakkaamaan jalkojaan ettei muut kiusaa.

Vierailija

karvoja alkaa olemaan niin paljon, että kokee tarvetta niiden ajamiselle. On sitten ihan lapsesta kiinni, missä iässä nuo kenellekin kasvavat.

Itse en muista tarkkaan, mutta veikkaisin yläastetta.

Vierailija

Kun isommat huomauttivat kesän alussa caprien alta näkyvistä karvoista....

Olis joku ystävällinen ystävä voinut tietenkin huomauttaa, että hommaa EI kannata tehdä partahöylällä kuivalle iholel tosta noin vaan... Meni toista viikkoa punaisia näppyjä parannellessa........

Joltain mä sit vissiin kehtasin kysyä,e ttä kuinka homma toimii ja sain kuulla saippuasta :D

Vierailija

kun toiset tytöt ajelivat säärikarvojaan. Kainaloitani aloin kyllä ajella josku seiskalla, kun hävetti muuten käydä uimassa. Säärikarvoja aloin sitten joskus lukiossa ajella.

Vierailija

Olin n. 12. Karvoja varmaan kannattaa ajella sitten kun ne todella alkavat kasvaa. Muistan senkin, että joitakin tyttö kiusattiin ja haukuttiin, kun he eivät ajelleet!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat