onks pakko ruveta pihistelemään ruokakaupassa jos ei halua?

Vierailija

oon rupeemassa asuntovelalliseksi tässä piakkoin ja olen katsellut nyt meidän perheen menoja sillä silmällä. eletään aika säästeliäästi ja kohtuullisesti, mutta ruokakauppa tuntuu olevan kompastuskivi.

en oo mikään ruokasnobi, ostan tavallista ruokaa mutta varsinkin muutamien totteiden kohdalla valitsen aina sen kalliin vaihtoehdon. esim. luomumaito, luomumunat, luomu sitä reilu kauppa tätä, vehnänalkio tms. makaroonit jne.

musta tuntuu että mulla on velvollisuus (ketä kohtaan, en tiedä) ostaa luomuoa jos sitä vaan saa. jauhelihaakin 11¿ kilo, vaikka olisin millaisella " säästökuurilla" .

voinko mä jatkaa näin? varmaan saisin meidän ruokamenoista neljänneksen pois jos muuatsin tyyliä mutta KUN EN HALUA. ..huono omatunto joka tapauksessa. joko tuhlaamisesta tai sitten " väärien" tuotteiden osatmisesta..

Kommentit (14)

Vierailija

sillä kuinka he nyt voisivat selviytyä ilman _sinun_ panostasi. Voisitko karsia muusta ja ostaa vähän enemmän niitä banaaneita, vaikka katkaise nettiyhteytesi, ja älä tule av:lle meidän arvokasta aikaamme tuhlaamaan. Hus, kauppaan siitä!

Vierailija

Sitten on tietysti eriasia, jos sen jälkeen valitat että kun rahat ei riitä mihinkään ja syy on työnantajassa, varotuksessa, maahanmuuttajissa...

Mutta jos itse olet tyytyväinen niin sen kun. Mikäs sen hienompaa kuin luomutuotannon kannattaminen!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat