Moi!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kävin tänää ekaa kertaa vyöhyketerapeutilla hakemassa apua lapsettomuuteen,kävin kyllä myös vuosi sitten mutta eri paikkakunnalla.Nyt tuli taas uusi näkökanta tähän asiaan,mistä en ole ennen kuullut puhuttavan ainakaan omalla kohdallani.Kyseli siinä sitten kuukautisista ja sanoin että normaalit ne kai on kestoltaan ja määrältään,kierto vaan vähän heittelee.Sanoin,että yhdellä siteellä kyllä pärjäisi työpäivän ajan,josta se oli aivan ihmeissään.Sanoi heti,että ei ole normaalia ja että kyllä parin kolmen tunnin jälkeen pitäisi olla tarvetta vaihtaa.Ja että mulla on liian ohut limakalvo,johon alkiolla ei ole mahdollisuutta tarttua.Siihen sain nyt hoidoksi suuren annoksen e-vitamiinia.Onko muita joilla kokemusta tällaisesta?Hoidoista on tullut hyviä alkioita,muttei yksikään ole kiinnittynyt,yksi lapsi on tullut luomusti kuuden vuoden yrityksen jälkeen.Lisäksi tuli muita ruokavalioon liittyviä ohjeita.

Kommentit (5)

Vierailija

Mä myös käynyt vyöhyketerapiassa ja samat sävelet sain mäkin kuulla. Ja hoidoisssa useamman kerran jo käyneenä, sain myös apua limakalvoille. Muutamat menkat ollut tässä vyöhyketerapiassa käyntien jälk. ja todella on vuodot runsastuneet, kierto tarkentunut ja kivutkin hallinnassa nykyään. Mä saatoin aiemmin ajella työpäivän samalla tampoonilla ekanakin päivänä (sorry kuvaukset...) ja nyt saatan tarvita vielä kolmantenakin päivänä tampoonin kamuks normisiteen, sillä tulvin vielä silloinkin "yli" jopa pari kertaa työpäivän aikana... Siis ihan ihmeellistä! Ja paljon myös hyytymää joukossa... Eli pidän näitä erittäin hyvinä asioina ajatellen mahdollista raskautumista. Toistaiseksi en ole kuitenkaan raskaaksi tullut, vaikka nuo menkat ns. korjaantuneet...

Kerrohan kuulumisia miten sulla homma etenee:)! Mulla pelkästään siis positiivista vyöhyketerapiasta:)!

MM

Vierailija

On varmasti hyvä juttu kiinnittää asiaan huomiota, sillä alkio ei tosiaankaan voi kiinnittyä liian ohueen limikseen. Hoitojen aikana minulle on pari kertaa sanottu, että limakalvo on aika ohut, eli se on voinut olla myös omissa vaikeuksissa syynä. Isoissa hoidoissa ja pas-hoidoissa lääkkeet ovat kuitenkin tehneet limiksestä paremman, ja tuloksiakin on tullut. Toivottavasti nuo vitskut auttaisivat eteenpäin!

Vierailija

Saitko jotain pilleriä tai muuta siihen limakalvojuttuun?Mulle valtava päiväannos e-vitamiinia,lisäksi rypsiöljyä pari ruokalusikallista ja jotain muuta rasvajuttua sekä d-vitamiinia.Lisäksi kieltoon meni molemmilta kevyttuotteet,aspartaamia sisältävät ehdottomasti pois.Myös sianliha ja sitrushedelmät.Tuntui aika kovalta tekstiltä aluksi,varsinkin kun edellinen vyöhyketerapeutti oli ihan toisenlainen.Yritän nyt kokeilla kuitenkin jonkun aikaa,vaikken kyllä haluaisi menkkoja yhtään runsaammiksi..

Vierailija

...sinkkiä isolla annoksella eli 60mg/vrk. Lisäksi homeopaattista lääkettä, Refemme muistaakseni. Ei oikeestaan muuta. Vitamiineja olin jo syönyt ennen vyöhyketerapiassa käyntiä, mutta tuota sinkkiä siis erityisesti suositteli isompaa annosta. Ruokavalioon ei oikeestaan mitään mainittavaa muutosta, kaupan mehut ja limut pois, muta niitä en niin paljon oo käyttänyt aiemminkaan...

Aika jänniä ohjeita olet sinä hanski123 saanut. Voisi olla ihan kokeilemisen arvoista, tuskin ainakaan haittaakaan.

Itse yrittänyt mahdollisimman "puhdasta" ruokaa syödä tai miten sen sanoisi. Siis perusraaka-aineista, ei valmisruokia. Mutta niitäkään ole juuri koskaan enemmälti syönyt. No, herkkujen syöntiä olen kyllä pyrkinyt vähentämään ihan selkeästi, se ollut mulla se akileen kantapää...:/ Hieman ylipainoakin mulla. Suurimman osan meidän lapsettomuustaivalta olen kyllä ollut ihan normipainoinen, mutta opiskelujen myötä karkasi kontrolli... Nyt siis yritän saada painoa takaisin entisille lukemille. Lisänä liikuntaa. Tupakoinnin jätin kokonaan n. vuosi sitten ja olen tyytyväinen, että sen tiimoilta ei ole tullut ainakaan enää lisää painoa...

Mulla siis nyt taukoa vyöhyketerapiasta, sillä meillä hoidot meneillään. Eka IVF-hoito. Mut jos ei tärppää tästä, niin taatusti jatkan taas vyöhyketerapiaa, sen verran hyviä kokemuksia...:)

Mette

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat