Mika vittu siina on, etta kampaajat leikkaa niin mielellaan hiukset lyhyiksi, vaikka kuinka vannottais, ettei saa ottaa ku sentin?

Vierailija

Siinä menee sitten kasvatukset hukkaan, kun leikkaavat oman mielensä mukaan. Ja maksettava on.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

löysin helsingistä lopulta kampaajan joka osaa leikata just sen verran kun sovitaan ja kykenee saamaan ihmeen hyvän mallin mun hiuksiin joka kerta. Häntä en vaihda enää.

Vierailija

En usko että pelkästään vaativuudesta kyse. Veikkaan että sinulla hiukset hoidetut ja kunnossa, joten niitä kuivia latvoja ei tarvitse leikata enempää.

Vierailija

Ja sama ongelma. Mielellään kynitään :(. Mulla on vielä todella paksut hiukset, jotka on parhaimmillaan vähän pidempänä. Lyhyeksi kun leikkaa, niin ei niitä saa millään asettumaan. Olen nyt lopulta, vuosia etsittyäni, löytänyt kampaajan, joka ei kyni. Ja nyt en vaihda!!!

Vierailija

Jos kampaaja on fiksu niin hän ehdottaa että otettaisko kuitenkin se kymmenen senttiä kun nämä latvat on aika kuivat.. Eivätkä leikkaa omin luvin liikaa jos asiakas ei sitä halua!

Että vagina sentään voikin ottaa aivoon kun ei ymmärretä suomea!

Vierailija

Edes kampaajan vaihto ei tuottanut tulosta. Mutta sitten menin pieneen, edulliseen kampaamoon keskustan ulkopuolella ja heti tajusivat, mitä tarkoitin.

Vierailija:

Lainaus:

polkkatukan, joka on takaa vähän lyhyempi ja edestä pidempi(vähän tyyliin v. becham, mutta pikkasen pidempi), ja kautta linjain sellanen klassinen, mutta ei.

Joka s...nan kerta se leikkaa mulle sellasen rikotun kampauksen, siis sellanen rokkityylitukka, takaa sellanen kynitty ja sivulla sellaset pidemmät rikotut houkset... aivan kauhea. En osaa oikein selittää, mutta sellanen mikä näkyy nyt muotia olevan (kampaajalla oli itselläänkin sellanen tukka...)

enää en mene sinne, vaikka muuten hyvin tultiinkin juttuun.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Minä kyllä " mainostan" sellaista saksikättä kaikille tutuille ihan turhana ja osaamattomana tumpelona joka tekee muuta kuin mitä minä haluan!

Ja voin kertoa että sellainen mainonta pitää asiakkaasi loitolla. Että kannattaa vaan totella asiakasta vaikka sun mielestä sen kananperse rokkitukka ois kuinka ihku tahansa!

10 v. vanha malli ei toimi enää... Ja näitähän näkee!

Vierailija

Mulla on kuulemma tosi hyväkuntoiset hiukset vaikka niitä värjätään joka kerta ainakin vähän. Käyn joka kuudes viikko joka tapauksessa ja mallia vaihdellaan.

Vierailija

Ja joo tosiaan veti sitten kymmenen senttiä kauttaaltaan. Tämä on toistunut useita kertoja ja vaikka vaihdan kampaajaa ei löydy sellaista joka tajuaisi.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Asiakas on aina oikeassa on aina muistettava vaikka kuinka itse ei tykkää mallista.

En usko, että on mukava tietää, että " vapaana" on erittäin epäsopiva tukka, eikä yrittänytkään tehdä mitään. Toooosi huonoa mainosta, itse en menisi sellaiselle kampaajalle jonka tiedän leikkaavan juuri niinkuin asiakas haluaa (osoittaa huonoa ammattitaitoa). Kampaajalla pitäisi olla tietotaito eri malleista ja niiden sopivuudesta määrätyille kasvoille/persoonallisuuksille.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Moni asiakas haluaa itselleen sopimattoman tukan. Suomalainen perushiuslaatu on ohut ja harva, se ei näytä miltään pitkänä (tuskin av:lle on osunut ne harvat tuuheatukkaiset). Kampaaja katsoo myös esim. pyörteet. Tämä valivali jatkuisi vaikka kampaaja leikkaisi just sellaisen tukan kuin itsekukin haluaisi, harvalle sopii juuri se malli minkä näki esim. Beckhamin puolison päässä. Ja toisekseen sitten tulis valitusta siitä, että kampaaja ei taaskaan leikannut mitään, tukka ihan saman näköinen kuin kampaajalle mennessä.

Vierailija

kynityn kananperseen ja ohuen ohuiksi riivityt sivut. Pahinta tässä on se etten oikein voi niin vain vaihtaa edes kampaajaa kun tässä kylässä ei ole kuin tuo yksi ja seuraavaan kaupunkiin parin tunnin matka.

Itku tuli ja huivi päässä jouluun saakka. >(((

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat