Miikulille kysymys!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei,

lueskelin tuossa yhtä ketjua ja huomasin että sinulla oli kaksoisraskaus josta toinen vain jatkoi matkaa.

Minulla on ollut nyt 3 keskenmenoa ja nyt ehkä neljäs menossa.

Olisin kysynyt että miten tämä toinen poistui? oliko paljon vuotoa ja muuta?

Itselläni kun alkoi vähäinen vuoto tuossa pari päivää sitten mutta nyt loppui ja on jotenkin vieläkin raskaana oleva olo. Mietin että jospa sieltä lähtikin vain toinen..

kiitos jos vastailet. Huomenna tosin yritän päästä ultraan.

Kommentit (1)

Vierailija

Voipi olla, että vastaukseni tulee liian myöhään, mutta vastaanpa nyt kuitenkin. Olin Juhannuspäivänä auttamassa muutossa ja mm. kantamassa tavaroita hissittömän talon kolmanteen kerrokseen. Painavimmat jätin suosista muille, mutta kyllähän sitä rehkittyä tuli silti. Lääkärit aina sanoo, että alkuviikoilla ei voi itse vaikuttaa keskenmenoon.. no, seuraavana päivänä huomasin puoliltapäivin ruskeaa tuhrua n.parisen ruokalusikallista. (vaikea sanoa määriä) Tuhru jatkui vielä niukempana muuttumatta kunnolla punaiseksi seuraavanakin päivänä. Sitä seuraavana ei tuhrua enää tullut. Mitään erityisiä mahakipuja yms. en juuri tuhrun aikana tuntenut, koska tässä raskaudessani kärsin muutenkin menkkamaisista kivuista 24h/vrk alamahassa ja -selässä rvko 4 - rvko 7+2, jolloin kivut helpottuivat.

Rvko 7+0 ultrassa todettiin toisen pienen poistuneen. Kun alkoi tuhruttamaan, otin parin päivän levon. En tiedä oliko se osa-ansiona sitten edes toisen pienen pelastumiseen. Minulla on keväältä takana myös keskeytynyt km 11+4, jonka jälkeen sain kohtutulehduksen. Voi olla, että tämän raskauden kivut on jälkikaikuja tuosta tulehduksesta. Lääkäri ei kipuihin mitään syytä löytänyt. Nyt on menossa 12+5 ja jatkuvia joko menkkamaisia kipuja tai pistoja on taas ilmaantunut.

Pidän sinulle kovasti peukkuja ultrasi johdosta! Tulethan kertomaan kuinka kävi?

Rohkaisua, Miikuli

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat