Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen hiusten kanssa??

Vierailija

Mulla vaalea ohuehko tukka. Pyysin kampaajaa värjäämään juurikasvun. Kampaaja kysyi käytetäänkö sävy myös latvoissa. Sanoin että toki. Noh, tuloksen minulla on kastanjanruskea tukka! En ymmärrä mitä tapahtui. Kampaajalle kommentoin että tulipas tumma ja kampaaja sanoi, että nii-i. Kysyin voiko sitä vaalentaa, sanoi että on hiukselle liian raskas projekti. Tumma tukka ei ole YHTÄÄN mun juttu ja on tosi surka olo tukan takia. Tukka on hentoinen laadultaan ja kai se niin on, että vaalennuksen myötä menisi huonoon kuntoon, mutta voi itku kun harmittaa.

Kommentit (9)

Vierailija

Ota hiuksiin ohuita vaaleita raitoja. Jos teet ne kampaajalla, pyydä häntä käyttämään vaalennusainetta miedolla hapetteella (3%, max 6%).

Tällöin hiukset " vaalenevat" ja saattavat näyttää muutenkin paksummilta kun niissä on tumma pohja vaaleilla raidoilla.

Jos vaalennat itse, lisää hapetteen sekaan hieman vettä (alle puolet hapetteen määrästä). Tällöin " laimennat" kaupan vaalennusaineen 6%:sta noin 3-4%:seksi.

Ja nyt puhuin vaalennusaineesta, ei vaalennusväristä!

Vierailija

kuulostaa hyvältä. Kaipailen niin kovasti niitä vaaleita hiuksia. Olivat tosi kiiltävät ja hyväkuntoiset. Ja nyt tukka on sellainen maantien värinen, matta... YÄK!

Mutta ehkä niistä raidoista ainakin jotain apua olisi.

ap

Vierailija

ja joo, en tietenkään halua, että tukka tässä vielä lähtee päästä. Varmaan jämähti se väri sillä lailla vaalennuttuun pohjaan ettei ihan äkkiä lähdekään siitä. Itkin eilisen illan ja harmittaa ihan hirveästi.. :(

Kävin vieraalla paikkakunnalla kampaajalla ja maksoin normaalisti. Idiootti minä, mutta jotenkin se kampaaja manipuloi mut uskomaan että näinhän se pitikin mennä..

ap

Uusimmat

Suosituimmat