Millä viikoilla tehdään suunniteltu sektio?

Vierailija

Mulla on aiempia synnytyksiä, jotka ovat käynnistyneet itsekseen pari viikkoa ennen laskettua aikaa.

Nyt sitten seuraava syntyy suunnitellulla sektiolla, niin koska se tehdään? Huomioidaanko tuo, että aiemmet ovat syntyneet la aiemmin?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

mulla olis tehty aiemmin jo viikolla 38, mutta leikkausaikoja oli huonosti ja sitten esikoinen alkoi syntymään vasta tasan viikoilla 40 niin katsottiin, että ehditään hyvin tuossa 39+1. Lisäksi mulla ei alakerrassa ollut tapahtunut mitään muutoksia, esim. paikat oli kiinni ja kohdunkaulaa reilusti jäljellä, niin senkin perusteella sitten noinkin " myöhään" . Varmaan sitä aika tapauskohtaisesti katsotaan, ainakin minulla.

Vierailija

Viikoilla 35+4, 36, 34+1 ja viimeinen 35+6.

Nimellisesti oli kai sovittu, että leikatan viimeistään viikolla 37.

Mutta kaikki ehtivät ilmoittaa tulostaan spontaanisti:)

Vierailija

Mutta minulle sanottiin täällä (KYS) että eivät leikkaa suunnitellusti ennen kuin on 39 viikkoa täynnä. Varmasti vaihtelee tämäkin paikkakunnittain. Ja 5 vuotta sitten kaverilleni tehtiin sektio (perätila) vk.38+0 juuri kysissä joten ei noista aina tiedä.

Vierailija

Synnytys käynnistyi itsestään 39+4 eli päivää ennen suunniteltua sektiota. Menin synnärille jossa sektio tehtiin päivystyksenä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat