Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ovat ateisti tai pakana?

Vierailija

Erosin viime vuonna kirkosta, koska uskonto ei ole mulle tärkeää. Mulle on ihan sama kuka uskoo Jeesukseen, kuka on muslimi tai juutalainen jne ja jos ystäväni on lestadiolainen niin kunnioitan häntä eli voin kaveerata ihmisen kanssa jolla on uskonto elämässä mukana. En usko mihinkään saatanoihin tai sellaisiinkaan. Uskonto asiat ovat mulle yhdentekeviä. Olenko siis ateisti tai/ja pakana?

Kommentit (9)

Vierailija

Pakana= jumalaton. Höpölöpö!! Pakana on " Pakanuus (lat. paganitas) tarkoittaa pakanauskonnon tai pakanauskontojen harjoittamista. Länsimaissa pakanalla tarkoitetaan juutalais-kristillisiin kirkkoihin kuulumatonta henkilöä." Lähde wikipedia

Kyllä pakanoilla on jumala, jumalia!

Vierailija

ihminen, joka uskoo, että jumalaa ei ole.

Agnostikoiksi sanovat itseään ne, jotka heittäytyvät tietämättömiksi, eivätkä ota kantaa suuntaan tai toiseen.

Vierailija

pakana = uskonnoton tai eriuskoinen kuin henkilö joka ajattelee toisen pakanaksi

pakana = kristinuskosta tietämätön, siis ei tunne Jeesusta Jumalan Poikana ja Messiaana

Epeli

Uskovaiset ovat eksyneitä ja tarvitsevat jonkinlaisen kiintopisteen jota seurata että olisi helpompaa mokailla voi siinä sit osoittaa muita ja sanoo et noikin täs lyhyt selvennys opuksen kantajille mistä ottaa neuvoo ja oppii!kiitti

Uusimmat

Suosituimmat