Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

odottaako joku muu teinien äiti et koulut jo alkaisi?

Vierailija

siis, olen niin kypsä tähän et 15v valvoo kahteen kolmeen asti ja sit makaa yhteen päivisin. ÄÄk että ottaa päähän. Ihanaa saada taas rytmi taloon.

Kommentit (13)

Vierailija

Miksi annatte lastenne tehdä mitä huvittaa? Sekö kasvattaa tekemään työtä aikuisena, kun ei huvittaisi herätä ja lähteä mihinkään.

Vierailija

laita se muksu kuriin. Itselläni on kaksi teini-ikäistä ja mielellään kyllä valvoisivat yöt, mutta täällä talossa määrääkin vanhemmat. Nukkumaan klo 12 ja ylös klo 9. Poikkeuksista voi sopia esim. viikonloppuisin.

Vierailija

valvoisivat koko yön ja menisivat sit suoraan kesätöihin.

Olisit luottanut heihin aiemmin, niin osaisivat kantaa vastuunsa. Kai sä viet sen/ne töihin ja haet ja teet vielä duunitkin niiden puolesta.

Vierailija

Me kun tulemme töistä iltapäivällä niin tytär on vasta herännyt muutamaa tuntia aiemmin ja on edelleen yöpuku päällä. Tosin meillä tuo tyttö on vasta 13 eikä siis vielä kesätöissä tänä vuonna, on vielä liian nuori. Puhetta on kyllä ollut että ensi vuonna etsisi kesätyöpaikan (ainakin mansikoita pääsee poimimaan).

Mutta tosiaan, koulut alkaa kohta ja päästään siihen normaaliin rytmiin sitten!

Vierailija

Kyllä lapset hoitavat aivan kaiken työn +matkat aivan itse. Heidän mielestään vaan nukkumiset voisi hoitaa kahdessa osassa eli nukkua yöllä vähän ja sitten töiden jälkeen ennen yövalvomista uuden pätkän.

Olen ylpeä, että molemmat hankkivat kesätyöpaikat itse ja hoitavat hommat hienosti. Eipä taida tulla kotonamakaavia av-vanhempia ;)

Uusimmat

Suosituimmat