Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka tunnustaa joskus suunnittelevansa salaa kavereille uutta kampausta, uusia vaatteita tai uutta sisustusta kotiin?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Minä tunnustan, että teen tätä toisinaan... Jokainen saa toki olla juuri sen näköinen kuin on ja sisustaa miten haluaa, enkä sano tietenkään ajatuksiani ääneen. Kunhan leikittelen niillä. ;)

Kommentit (8)

Vierailija

varsinkin kampauksia ja vaatteita. Eivät mielestäni huononnäköisissä kampauksissa tai vaatteissa kulje, mutta tahtoisin kovasti edes joskus nähdä heitä tietyn tyylisissä vaatteissa tai kampauksissa joiden kuvittelen/tiedän sopivan heille.

Vierailija

Mun ystävillä on useilla todella hyvät kampaajat ja tyyli. Melkeinpä heidän esimerkkiään seuraten olen itse muuttanut kampaustani ;)

Vierailija

Erityisesti kampauksen osalta oikein syyhyttäisi pistää kerään kaverin ulkomuoto uusiksi. Olisi kiva nähdä, miltä hän näyttäisi pienen panostuksen jälkeen! :)

Vierailija

En pidä itseäni maineikkaana sisustajana tai kotiani erityisen tyylikkäänä, mutta jotenkin ystävieni kodit ovat niin aneemisia, että toivoisin sinne jotain merkkiä siitä, että tämä on heidän kotinsa, ei IKEAn mainos.

Uusimmat

Suosituimmat