Jos on hajataitto (silmissä siis), niin miten haittaa käytännössä?

Vierailija

.

Kommentit (12)

Vierailija

Lainaus:

en muista nyt lukemia ja muutenkin silmissä miinusta nelosen verran, ja suurin ongelma hajataiton kanssa on etäisyyksien hahmottamisongelma tietyissä tilanteissa.

Pyykkien narulle ripustaminen on aika hupaisaa jos narut ovat tuossa silmien korkeudella, saa hakea narua hyvän aikaa ennen kuin hahmottaa missä se on. Miehestä tämä on muuten äärimmäisen viihdyttävän näköistä, rouva kauhoo tyhjää pyykkien kanssa=)

Sitten mulla on vähän väliä varpaat ja käsivarret mustina kun kolhin niitä jatkuvasti ovenkarmeihin tmvs. Silmälaseillakaan ei siis ilmeisesti ihan kaikkea hajataittoa saa korjattua=(

Mulla on paljon enemmän miinusta ja hajataittoakin löytyy aika reippaasti ja lasien kanssa ei kyllä mitään ongelmia hahmotuksessa eikä etäisyyksien arvioinneissa.

Vierailija

Mulla on just sen verran vähän että silmälaseilla korjataan se mutta piilareilla ei. Että sitten kun on piilarit niin en näe yhtä hyvin ja se saattaa tuntua tylsältä.

Vierailija

en muista nyt lukemia ja muutenkin silmissä miinusta nelosen verran, ja suurin ongelma hajataiton kanssa on etäisyyksien hahmottamisongelma tietyissä tilanteissa.

Pyykkien narulle ripustaminen on aika hupaisaa jos narut ovat tuossa silmien korkeudella, saa hakea narua hyvän aikaa ennen kuin hahmottaa missä se on. Miehestä tämä on muuten äärimmäisen viihdyttävän näköistä, rouva kauhoo tyhjää pyykkien kanssa=)

Sitten mulla on vähän väliä varpaat ja käsivarret mustina kun kolhin niitä jatkuvasti ovenkarmeihin tmvs. Silmälaseillakaan ei siis ilmeisesti ihan kaikkea hajataittoa saa korjattua=(

Vierailija

Toinen silmä katsoo munia ja toinen silmä katsoo kelloa. Ihan kätevää, jos on oikeasti keittämässä munia, mutta muissa tilanteissa NIIN ärsyttävää!!!

t. 3-vuotiaasta rillejä käyttänyt::(

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kannattaisi mennä uudestaan optikolle

Mulla on paljon enemmän miinusta ja hajataittoakin löytyy aika reippaasti ja lasien kanssa ei kyllä mitään ongelmia hahmotuksessa eikä etäisyyksien arvioinneissa.

Vierailija

Minä jouduin hankkimaan lasit oikeestaan pelkästään hajataitteisuuden aiheuttamaan päänsärkyyn.

Tosiaan rivillä pysyminen on vaikeaa ja nyt kun on lasit, niin huomaan, että oikein millekään etäisyydelle ei näe ilman laseja ihan tarkasti. Silti en osaa laseja vieläkään (ollut 4 vuotta) käyttää kotona. Ulkona liikkuessa, töissä ja autoillessa niitä käyttää ihan sujuvasti, mutta kotona en juuri koskaan.

Muuten piilaritkin on mahdollista saada hajataitteiselle - maksaa taas vaan ekstraa ihan kivasti. Ja toimivuudesta ei ole takuita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat