Entäs mun uni? Tulkitkaa:

Vierailija

Mä näin viime yönä sellasta unta, missä mä olin eka menossa kouluun perjantaina kello kahdekstoista ja äitin piti hoitaa lasta. Lopulta olinkin Kuopiossa äitini, siskoni ja isäpuoleni kanssa ja kävi ilmi, että äiti oli jättänyt mun lapsen johonkin yksin nukkumaan. Sit mä lähdin polkemaan pyörällä ja olinkin Helsingissä ja Kulosaaren kohdalla polkemassa kohti mun entistä kotia. Herttoniemen metroasema näytti ihan erilaiselta ja sen jälkeen maisemat oli ihan outoja. Eksyin jonnekin taloon, jossa oli kiinalaisia ja japanislaisia ravintoloita ja siellä oli tarjolla piikikkäitä kaloja. Koko ajan mulla oli hirveä hätä, että mun lapsi on yksin jossain. Entainnu sen unen aikana päästä perille.

No niin, tulkitkaapas. Heräsin jotain sata kertaa ton unen aikana.

Kommentit (2)

Vierailija

En tosielämässä luota kyllä ihan omaan äitiini ja kyllä kieltämättä on superstressi ja vähä huoli lapsestakin (joka kärsii äitinsä stressaamisesta).

Eli ihan hyvä tulkinta. Se on muuten kumma, kun toi Herttoniemen metroasema on mun unissa ollu aiemminkin ton näköinen, siis ei ollenkaan sellanen kun oikeasti. Mutta ne ihme piikkikalat oli kyllä outoja :D

ap

Vierailija

b) koet, että lähipiirisi ei tue sinua riittävästi äitiydessäsi. Et voi luottaa muiden apuun ja tukeen.

Talot symboloivat mielialaasi. Eli esim. jos eksyt taloon, joka tuntuu sekavalta ja ahdistavalta, olet IRL huolissasi ja stressaantunut.

Symboliselityksiin uskova unentulkinta varmasti lukee yhtä ja toista noista piikikkäistä kaloista yms., mutta itse uskon siihen koulukuntaan, jossa yksityiskohdat nähdään lähinnä todellisesta elämästä tipahtaneina " lainoina" . Eli jos olet nähnyt tai lukenut juuri jotakin päiväaikaan, se voi putkahtaa lähiöinä unessa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat