Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänä vuonna on jo tullut tienattua 100 000e. Tuhlailen rahaa mihin

Vierailija

huvittaa. Plastiikkakirurgiaan olen hurahtanut ja nuorenen jatkuvasti. Kivaa kun on kerrankin rahaa tuhlattavaksi.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Lainaus:

Aito ilo syntyy juuri siitä kun itse on tiennut rahansa kovalla työllä. Perittyä rahaa on vaikea arvostaa, ainakin minun, kun en ole mitään perinyt ja huomaan, että kultalusikka suussa syntyneet eivät yleensä saa suuria aikaan.

ap

Ahaa. Sä oot nousukas. Ilmankos.

Vierailija

Mutta tosi juttu kyllä tuo on mitä kirjoitin. Halusin vain testata miten ihmiset reagoin kun kuulee tuloni. Aika selvää ärtymystä se näytti herättävän.

Samoin se, että olen käynyt plastiikkakirurgilla kohentamassa pikku vikojani.

ap

Vierailija

Samaa valuuttaa ja jokuhan sen on itse kuitenkin joskus tehnyt. Helpommalla vielä pääsee, kun perii rahan. Minä näin omaisuuteni kerryttänyt. Ei kai se minun syyni ole, että vanhempani menestyivät ja halusivat omaisuutensa perillisilleen jättää ja helpommalla heidät elämässään päästää. Nautin nyt heidän antimistaan ja olen onnellinen niin. Kiitollinen vanhemmilleni tästä onnesta ja jätän myös omilleni jälkeeni. Onnea vaan sinulle myös ja toivottavasti sinun perillisille jää jotain, josta nauttia ja hieman eväitä elämäänsä varten.

Vierailija

Lainaus:

Aito ilo syntyy juuri siitä kun itse on tiennut rahansa kovalla työllä. Perittyä rahaa on vaikea arvostaa, ainakin minun, kun en ole mitään perinyt ja huomaan, että kultalusikka suussa syntyneet eivät yleensä saa suuria aikaan.

ap

..mutta aika moni suomalainen tekee kovaa, rehellistä ja tärkeää työtä päivittäin näkemättä koskaan tuollaisia summia (per vuosi).

Vierailija

sinun tienaamasi on kuitenkin melkoisen pieni summa kellekkään jätettäväksi, joten ymmärrettävää ettei siitä pääse nauttimaan kuin itse yrittäjä. Meillä kyse on ollut yli puolestamiljoonasta / perijä.

Vierailija

Isännällä myös oma firma....toitä olisi tarjolla enemmän kun ikinä pystyis tekemään! Helposti voisimme nostaa vuosituloja tolle tasolle mutta silloin maksaisimme suuremman summan kuin ikinä voi rahalla mitata...

Kaksi pientä lasta jotka eivät näkisi isäänsä juri ollenkaan!

Onni ei ole rahassa mitattavissa.

T: Onnelisempi näin hiukan pienemmillä tuloilla.

Vierailija

Kuten et sinäkään arvostaisi itse perimääsi. Ei siis kannata heille mitään jättääkkään. Oppivatpahan itse tekemään omansa.

Vierailija

Miksi se teitä nuoria kaunottaria kiusaa, jos jonkun vekin kasvoissani oikaisen. Vanheneminen on erityisen vaikeaa kauniille naisille kuten minulle. Edelleen mallinmitat eikä ryppyjä.

ap

Vierailija

Ja lisättynä vielä, että vaikka meillä perinnöt tuottavatkin koko ajan parempaa toimeentuloa, käymme ihan normaalisti itsekkin töissä. Noilla lisärahoilla elämme sitten hieman vapaampaa elämää perheemme kanssa. Vapaa-aikaa on enemmän, eikä toimeentulon eteeen tarvitse niskalimassa raataa. Olemme onnekkaita tällä saralla ja kiitollisia omille vanhemmille tästä mahdollisuudesta. Hehän tuon omaisuuden ovat omilla pikkukätösillä tehneet ja sen eteen joutuneet raatamaan, että meillä ja lapsillamme ja jopa lapsenlapsillamme olisi parempi tulevaisuus, jos vain oikein korttimme pelaamme. Yltiöpäinen tuhlaaminen tai laakereilla makaaminen ei ole kuitenkaan meidän juttumme, vaikka niin voisimme perintöjen tähden tehdäkkin. Kuitenkin perheemme kokonaisuutena on se, joka näistä ratkaisuista hyötyy kaikin puolin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat