Sääli, taisi mennä hyvä ystävyys piloille.

Vierailija

Olin eilen ystäväni kanssa viihteellä ja loppuillasta ystäväni kertoi että miehensä pitää minua hyvin kauniina ja haluttavana.

Ystäväni ehdotti että koittaisimme kimppakivaa joko kolmisin tai niin että myös minun mies mukaan.

Ehkä kaikkein hämmentävintä oli kuitenkin se kun ystäväni kertoi näkevänsä minusta monesti seksiunia, tätä on kuulemma jatkunut jo useita vuosia.

No aamulla vielä ajattelin että menköön kännin piikkiin moiset puheet, mutta kun iltapäivällä sain viestin ystävältä, jossa pyysi minua harkitsemaan asiaa, en enää tiedä miten suhtautua.

Harmittaa kun ollaan tunnettu ihan muksuista asti ja ystävyys säilynyt näin pitkään, mutta en kyllä enää voi suhtautua ystävään kuten ennen.

Mitä ihmettä teen?

Siis tuota kimppakivaa en tietenkään edes harkitse, mutta kuinka voisi edes ystävyys jatkua, vai voiko mitenkään?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Sinua kohtaan on osoitettu suurta luottamusta, kun asiasta on uskallettu puhua. Olet myös saanut suuren kohteliaisuuden: olet kaunis ja haluttava nainen.

Ellei kimppakiva sinua kiinnosta, kieltäydyt kohteliaasti ja päättäväisesti. Ja jatkatte ystävinä niin kuin aina ennenkin.

Vierailija

En suinkaan ystävää pelkää, olen todella hämilläni tämän asian kanssa.

Ollaan siis tunnettu melkein 30 vuotta, enkä olisi koskaan voinut edes kuvitella että on kiinnostunut ylipäätään kimppakivasta, saatika minun kanssani, mun mielestä tää vaan on outoa.

Vierailija

sanoisin vaikka " Imartelevaa, että ajattelet minusta noin, mutta minua ei ollenkaan tuollaiset jutut kiinnosta. Voidaanko olla vain kavereita edelleenkin?" .

Minulla on naispuolinen kaveri, joka aina humalassa sanoi (myös muiden kuullen), että jos hän olisi lesbo, hän haluaisi olla minun kanssa, koska minulla oli hänen mielestään ihana vartalo ja rinnat... Pistin tämän aina huumoriksi ja se loppui onneksi aikanaan. Ollaan vieläkin kavereita.

Vierailija

kanssa, jonka tiedän näkevän musta seksiunia. Ja joka himoitsee päästä kimppaan mieheni ja mun kanssa.

Sillä siisti, niin yksinkertaista.

Vierailija

Otin ystäväni ehdotuksen puheeksi mieheni kanssa, sehän innostui, tosin ihan vaan kolmen kimpasta. Eli sanoi että me naiset voitais olla molempien miesten kanssa erikseen, hän ei toiseen mieheen koske.

Olen aiemmin ollut naisen kanssa, tosin vaan kerran, kännissä nuorena, asiat vaan lipesivät hansakasta. Ton tytön kanssa en koskaan enää sen jälkeen osannut olla tekemisissä.

Juteltiin sitten ystäväni kanssa pitkään ja päätettiin kokeilla vaikka vaan kerran, tai siis kaks.

Perjantaina olimme ystäväni miehen kanssa, se oli ihan hauskaa, mutta ehkä liiaksikin hauskaa.

Lauantaina olimme kuitenkin vielä minunkin mieheni kanssa, kun kerran niin sovimme.

Sunnuntaina kävimme koko porukka yhdessä syömässä ja tunnelma oli rento ja välitön.

Eli homma on kerran koitettu, saa jäädä siihen, mutta ystävyys varmasti säilyy jatkossakin.

Vierailija

Tuntuu vaan hiukan oudolta jos ystävä todella näkee minusta seksuaalisia unia, aika kiusallista. Kuten myös olla tietoinen siitä että ystävän mieskin tahtoisi minut mukaan sänkypuuhiin, minusta hämmentävää kuulla tämmöistä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat