Voiko myyjä tehdä näin???

Vierailija

Löysin Osta & myy -palstalta hyvältä vaikuttavan ilmoituksen syöttötuolista. Laitoin myyjälle sähköpostia ja pyysin kuvia tuolista. Hän lähetti ja kuvaili tuolia muutenkin lisää. Vastasin olevani tyytyväinen ja kirjoitin, että minä kyllä voisin ostaa sen tuolin (siis juuri noilla sanoilla kirjoitin).

Sitten kävi niin, että pappa olikin nikkaroinut oivan syöttötuolin tulevalle vauvalle, ja kirjoitin syöttötuolinmyyjälle etten ostakaan tuolia. Nyt myyjä sanoo, että kauppa on jo sanallisesti sovittu ja minun pitäisi maksaa. Olen aivan yllättynyt, ei kai homma nyt näin voi mennä?

P. s. Terkut myyjälle, jos ole paikalla.

Kommentit (6)

Vierailija

Ostaessasi esim. verkkokaupasta uusia tuotteita saat nekin palauttaa ja rahat takaisin mikäli et halua niitä pitää -syytä ei tarvitse edes olla.

Eihän myyjä voi vaatia tuollaista??!!! Tai sitten teet tosi, tosi virallisen " myyntisopimuksenperuutusasiakirjan" ja lähetät hänelle, ja tietysti pidät kopion omalla koneella myös.. Ummet ja lammet selitettyinä hienolla kielellä, otapa vielä selvää oikeuksistasi ostajana ja mitä laki sanoo tälläisessä tapauksessa (jos lakia siitä ylipäänsä on) ja vetoa momentteihin :DD

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat