Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mökkeilijät.. kysymys.. auttakaahan

Vierailija

Mitä teette mökillä? Onko se aina todella nautinnollista käydä mökillä, ehkä kivaakin? Tai miten usein se on kivaa ja miten usein taas ei ole?

Suhteellisen tuore " mökkeilijä" kyselee.. Siis mökkiäkään ei vielä ole, vain tontti, jolla ollaan raadettu " kädet verillä" - hoitaen samalla kahta alle 3-vuotiasta lasta. Tänään yksinkertaisesti vaan paloi käämit. EI JAKSA! Matkaa 50min. mökille mutta ei vaan tunnu jaksavan rakentaa yhtään mitään.. Siis mies ja minä, apuja saadaan satunnaisesti. Miten te olette mökkinne aikanaan rakentaneet? tämä hieman sekava, mutta nyt on ihan tosiaan mulla mietinnässä se, että myydään koko paska pois. Tuntuu että olen siellä aina ihan hermoraunio. Ja minä siihen silloin mieheni puhuinkin..

Kommentit (5)

Vierailija

Meillä oli työmiehet rakentamassa ja me huolehdittiin työmaan siivouksesta ja materiaalin hausta. Talkoissa oli välillä sukulaisia.

Vierailija

Muuten se kyllä on yhtä työleiriä, mutta me tykätään siitä. Joka kesä on jokin projekti menossa. Yhtenä kesänä maalataan mökit, toisena rakennetaan maakellari, yhtenä kesänä rakennetaan leikkimökki. Sitten korjaillaan ja järjestellään muita juttuja.

Kivaa on kyllä aina ollut ja välillä sitä voi vähän lomaillakin.

Vierailija

Ei se siihen rakentamiseen lopu. Mökillä ei ole muuta tekemistä kuin tyhjentää huussia, tiskata laiturilla, kantaa vettä, nikkaroida laituria. Tai vaihtoehtoisesti juoda kaljaa.

Uusimmat

Suosituimmat