Quinny Zapp

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Näistä matkiksista on täällä keskusteltu toki ennenkin ja luinkin vanhat keskustelut, mutta sellainen jäi vielä mietityttämään, että kuinka pitkä lapsi vielä pystyy rattaissa mukavasti istumaan? Meillä kun aika pitkä 2-v ja reissuun tarvisi saada jotkut tosi pieneen tilaan menevät rattaat. Entäs mitenhän mahtaa yleensä olla tuon painorajan kanssa, onkohan se 20 kg ehdoton raja vai uskaltaakohan vähän painavampaakin lasta vielä rattaissa työnnellä? Nyt toki lapsi painaa vielä alle tuon... Ovatko vakaat työntää, vaikka kyydissä on isompikokoinen lapsi, jossain viesteissä kun kommentoitiin, että ovat vähän huteran oloiset rattaat, kun niissä on vain kolme pyörää? Kiitos jos joku osaa neuvoa!

Kommentit (2)

Vierailija

Olen tainnut useamman kerran kommentoidda näitä Zapp keskusteluja... Meillä kuopus on vähän yli 90 cm pitkä, (ehkä 93 tai 94 cm) ja painaa 14 kg. Kyllä kuomu mahtuu vielä päälle, lapsi jopa itse laittaa sen päälle kun haluaa ottaa nokoset. Minusta näyttää että jalat kohta roikkuvat maassa, mutta tähän mennessä ei ole ollut ongelmia. Uskon että meillä Zappeihin mahdutaan niin kauan kun ylipäätään matkarattaita tarvitaan.

Vierailija

Meillä Zappit käytössä tällä hetkellä keskimmäisellä reilu 2 vee pojalla kaupunkikäytössä. Pituutta pojalla varmaan 92 cm ja painoa varmaan alle 15 kg. En usko, että menevät enää ensi kesänä, enkä usko että olisi tarvettakaan. Rattaat on kiikkerät ja tuota isompaa lasta en viitsisi kärräillä niissä pitempiä matkoja. Muutaman kerran olen tunkenut väsyneen 3,5 vuotiaan, painoa 20 kg ja rattaat ovat varmaan olleet äärirajoilla. En siis käyttäisi vaikituisesti vakituisesti noin isolla lapsella, kun tulee jo pituuskin vastaan kuomun käyössä ja muutenkin rattaiden käytettävyys on huono tuolla massalla. Varmaan matkoilla hätävararattaina ovat ihan ok isommallakin lapsella.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat