Sivut

Kommentit (27)

Erityisesti teille tsemppaajille:)

Omasta hakuhistoriastani haluan sanoa vielä sen, että ekan kerran hain kaksi vuotta kirjoitusten jälkeen lukematta yhtään pääsykoekirjoista, tänä vuonna luin kirjat kyllä läpi, mutta lukutekniikassani olisi varmasti parantamisen varaa.

Toisekseen en usko, ettenkö pärjäisi yliopisto-opinnoissa. Olen suorittanut avoimessa kuitenkin muutamia kursseja hyvällä menestyksellä. Myös amk-opintoni suoritin nopeasti ja hyvillä arvosanoilla.

Ensi keväänä uudelleen!

ehdin opiskella alaa jo ulkomailla. Vaikka sisäänpääsy oli hankalaa, olen pärjännyt opiskelussa hyvin ja oman alan töissäkin ollut opintojen ohessa jo vuosia. Ulkomaisessa opinahjossani sisään pääsi melkeinpä kuka halusi, aina lukuvuoden lopulla karsittiin porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen nyt kaksi kertaa hakenut yliopistoon ja jäänyt reilusti pisterajojen alle. Olen kirjoittanut ylioppilaaksi n. 10 vuotta sitten E:n papereilla ja olen muutenkin ollut aina hyvä koulussa (keskiarvo lukiossakin 8,7). ja aina olen selvinnyt ns. helpolla suuremmin lukematta.
Nyt kuitenkin alkaa tuntumaan, että olen jotenkin totaalisen tyhmä? Vai missä vika? Vai kolmas kertako toden sanoo?

Miksi menet alalle joka ei sinua kiinnosta? Veit paikan ihmiseltä jota kiinnostaa ala

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat