Vierailija

Reallife-kokemuksia asiasta?

Kommentit (6)

Tosin naapurit eivät sitä tiedä.

Me kurkitaan aina verhojen raosta milloin naapurit tulevat kotiin ja mitä he ovat ostaneet. Sitten aina illat pitkät voivotellaan, että miksi se naapurin akka käy joka viikonloppu baarissa ja miksi he ostavat aina yli varojensa kaikenlaista.

Aamulla viimeksi komevuotias tuli takapihalta sisälle veskiin ja ohimennessään jähmettyi mallaamaan ja sanoi, naapulin täti kattoo mua näin ...seisoi tikkuna ja tuijotti tuimasti minua... et sellanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ei siis ole mikään möykkääminen vaan normaali kahden aikuisen ihmisen keskustelu (en ollut itse osallisena, mutta sivusta seurasin tämän mummon päivittelyjä). Lapset eivät myöskään saa olla rappukäytävässä, jos hän löytää lapsen rappukäytävästä niin kunniansa kuulee.

Lisäksi hän katsoo oikeudekseen laitella lappuja toisten autoihin, jos ne ei HÄNEN mielestään ole oikealla paikalla. Saatiin itse mm. taloyhtiöltä autonsiirto käsky vaikka se oli meidän omalla paikalla!!!

Koskaan ennen en ole asunut kyylänaapurin kanssa samassa rapussa.

Meillä naapuri on ikkunassa heti jos me tulemme tai menemme johonkin. Pihalla ollessaankin kyttäilee toisten pihoja, ketä minnekin menee jne.

Ärsyttää, kun siellä käy vierailulla, niin siellä suunnilleen kerrataan viikon tapahtumat, mitä naapureille on tapahtunut.

Toinen naapuri vitsaili, että jos tulee kännissä kotiin, eikä muista millon on kotiutunut, niin ei muuta kun naapurilta varmistamaan kotiintuloaikaansa.

Äh viihaan kyyliä. Varsinkin naapurin kyrp* naamaa. Kerran valitti että meillä juostaan yöllä. Että muutkin naapurit on samaa mieltä ja että myös heitä häiritsee. Noh kävinpäs kyselee kukaan muu ei oo kuullu mitään. Ja kaiken lisäks sanoin että kuulu hältäkin kävely öisin. Hän vastas että minäpä alan nauhottaa kävelyäni. Hän ei halua hairitä ketään. Ja nyt muutama päivä sitten juoruili pihassa että meidän kaveri ajaa koko ajan suoraan ovan eteen. Rivitalo) . No luulis olevan ymmärrettävää koska hän on liikuntarajoitteinen. Ja tää kyylä varmaan sokea. Ja sit soittaa kyttiä aina kun huomaa et lähen aamulla töihin. Joka ikinen aamu. Poliisit pysäyttää ja sanoo et sä ajat muka kännissä. No puhallettaan. Ja 0 promillee. Oikeesti vittu Joka kyylä vois kattoo peiliin ja miettii mikä meni pieleen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat