Vierailija

Etteivät jalat hankaa toisiaan verille. En tajua!!

Sivut

Kommentit (30)

Mulla sama vika, tosin ei niin paha, ja painan kuitenkin melkein kaksi kertaa sen verran kuin äitini.. eli ei ole läskeistä kiinni, vaan kropan mallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että pyöräilysortsit mekon alla on kuitenkin aika jännä ratkaisu. Itse en pidä hametta ollenkaan enkä myöskään voi pitää pieniä mikrosortseja.

kun muodissa oli Jackpotin leveät ruutuhameet. Minä nimittäin kuljin joka paikkaan pyörällä ja tuuli tahtoi nostaa helmat aina korviin. Ihan äärettömän kuumalla en tietenkään pitänyt, mutta esim. työmatkalla. Oli ihan kiva, ettei tarvinnut vaihtaa työmatkaa varten vaatteita.

Kaikki eivät tietenkään juuri pyöriksiä käytä, mutta lahkelliset alkkarit ja poikkileikatutu sukkikset ajavat saman.

Eikä tarvitse olla pulskakaan. Riittää, että on lantio sen mallinen. Sitten jalat ottavat reisistä yhteen vaikka olisi hoikempikin. 10-vuotias tyttäreni on ihan luikku 145/30, mutta jalat ovat yhdessä polveen asti.

En tosin pidä mitään minimekkoja, eli ei ole pelkoa noloista tilanteista. Mun mielestä vaan helteellä on ikävää pitää alushousuja, jostain pyöräilyshortseista tai legginseistä nyt puhumattakaan... Enkä ole mitenkään laiha edes, ennemminkin reitevä.

Mulla on aina hangannut reidet toisiinsa, normaali-, ali- ja ylipainoisena. Tämän huomaa mm. siitä, että jo teininä (pituus 167, paino 60) farkut kului aina ensinnä haarojen välistä. Samoin nykyään kaikki housut menevät juuri haaroista puhki, jos niitä puhki asti käyttää. Ja verkkarit nukkaantuu sieltä ikävästi. Tämän takia käytän hameen alla sukkahousuja, ne pitää muistaa vetää tarpeeksi ylös, jolloin iho ei ole kosketuksessa toisen jalan ihoon. Tosin hirmu kuumalla ja kosteella hankaus tapahtuu myös sukkahousun läpi.

Lisäksi jos kävelen vain lyhyesti ja voin viilennellä välillä, niin käytän reisien iholla esim. talkkia, jolloin se ei hikoile ja hankaus ei aiheuta kipeitä rakkuloita ja vereslihalle menoa.

Ja niin, tämä tapahtuu myös kohtuu hoikkana, kun reisissä on tavaraa, vaikka esim. vyötärö on alle 70 cm. Toisille on annettu makkarat mahaan, toisille sisäreisiin.

pitkälahkeisia pikkareita... Kesähelteellä toden totta reidet hinkkautuu verille kun ne osuu toisiinsa.

Mikä tässä on nyt niin ihmeellistä muka on? Elämää....

Parempi noin kuin se taannoinen mammamuoti: pyöräilyshortsit ja telttamainen T-paita.

Minulla 177 cm ja 80 kg kulutti farkut aina sisäsaumoista tai siitä läheltä puhki. 177 cm ja 70 ongelmaa ei ole. Noin pienestä kiinni.

kyllä vain kuumalla ilmalla saattaa iho hankautua reisistä rikki kun kävelee. Tämä ongelma korostuu silloin kun on käynyt meressä uimassa ja iholla on vielä suolaa. Auts.

Tämä selvisi mulle viime kesänä kun silloisen työpaikan tädit tilailivat pitempilahkeisia alushousuja, että voisi käyttää hameita. Olin jo pitkään ihmetellyt kun yksi pulska kaverini oli 30 asteessakin housuissa, mutta nyt legginssimuodin aikana hän pystyi käyttämään myös hameita (legginssit alle vaan). Eli tämä on siis lihavilla ihmisillä todella yleistä (eikä tarvi edes olla valtava). Olin kyllä ihan äimän käkenä silloin kun tämän opin, kyllä se ikä tuo viisautta!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat