Vierailija

Hän kysyi, miksi hänen pitäisi olla kiinnostunut vartalostani, kun en itsekään siitä yhtään piittaa. Sanoipa, että lihomiseni vaikuttaa jo seksiasentoihinkin. Hän haluaa kuulemma, että alan pitää huolta itsestäni. Miten on; oliko miehelläni oikeus huomauttaa minulle lihavuudesta vai pitääkö hänen tykätä minusta sellaisena kuin olen? Miten itse suhtautuisit?

Sivut

Kommentit (94)

miehen terveydestä. Miehen suvussa on paljon sydän-ja verisuonitauteja. Lisäksi miehellä on korkea koleteroli ja verenpaine. Pelottaa että hän sairastuu vakavasti.

Lisäksi minun on pakko sanoa että valitettavasti vaikuttaa lihominen myös minun seksihaluihini. Ei ole kovin kiihottavaa kun entisen urheilullisen kropan sijaan sängyllä makaa valkoinen läskiläjä. Ja koska miehellä on kiloja varsin paljon entiseen verrattuna ei hän seksin aikana jaksa entiseen malliin liikkua vaan kaikki työt jäävät minulle ja asennoksi lähinnä ratsastus jossa itse en saa mitään iloa. Perinteinen lähetyssaarnaaja oli minun lemppari mutta ei enää onnistu kun en pysty miehen kilojen alla hengittämään eikä mies jaksa kannatella itseään käsiensä varassa minuuttia pidempään. Meillä on siis vaikuttanut lihominen minun halukkuuteeni harrastaa seksiä mutta ei yhtään miehen halukkuuteen ja hän onkin nyreissään kun ei enää saa niin usein kuin ennen.

Lisäksi mies ei oikein jaksa tehdä muutenkaan mitään ja monet kivat yhteiset jutut ovat jääneet arjesta pois. Mm. rannalle ei enää käydä kun miehelle tulee liian kuuma jne.

Toivoisin että mies pitäisi itsestään parempaa huolta sillä kuitenkin edelleen rakastan häntä enkä aio ottaa eroa tms. lihomisen takia. Miestä vaan ei tunnu kiinnostava oma terveys ja ulkonäkö enää tippaakaan. Olen yrittänyt kannustaa miestä laihtumaan ja seurauksena on ollut vain se että itse olen laihtunut ja mies ei yhtään. Itse olen siis ihan hoikka normaalistikin.

kiinnostaisi vain tietää, että miten jotkut seksiasennot ovat vaikeutuneet? Sanoit, että olet kokoa L. Olen ehkä väärässä, mutta ei kuulosta mitenkään hirveän valtavalta. Tietysti tuokin riippuu vaatemerkeistä ym. Toisilla valmistajilla L on aivan eri kokoinen kuin toisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Omalta kohdalta voin kertoa, että avioliitto ei ole huojunut senttiä mihinkään suuntaan vaikka mies on sairastunut vakavaan masennukseen, minä laihtunut 100-->74 ja mies lihonut 60-->85.

Rakkaus on ERI asia kuin ulkonäkö.

Vierailija:

Lainaus:

Itsekkään en kertakaikkiaan voisi olla sängyssä lihavan miehen kanssa, yöks. Läski ei vaan sytytä.

Hyvä esimerkki siitä, ettei kannata päästää itseään rupsahtamaan avioliitossa.

Jos vastaus on EI, älä mene naimisiin!

Ulkonäköön perustuva negatiivinen arviointi on loukkaavaa, eikä kenelläkään ole oikeutta niin tehdä. Jos tuon olisi sanonut joku ulkopuolinen kadulla, jokainen meistä olisi loukkaantunut ja useat jopa harkinneet jonkinasteista syytteen nostamista. Mutta jotenkin osa ihmisistä kuvittelee että kun mennään naimisiin niin samalla annetaan sille toiselle oikeus omaan vartaloon ja mieleen. Tämä on väärin!

Ap, sinä saat olla juuri sellainen kuin olet. Ihan sama sanoiko mies noin aiheesta vai ei, jos se loukkasi sinua, mies teki väärin.

Sen takia on vaikea käsittää, miten mies voi sanoa noin rumasti. Mä miettisin, että rakastaako mies oikeasti, jos 10-15 kiloa (olit lihonut ilmeisesti kaksi vaatekokoa?) vaikuttaa seksihalukkuuteen noin rankasti.

Esim. jos mies ei pidä hyllyvästä ihrapyllystä, tuskin hän haluaa vetää vaimoaan takaapäin ja katsella sellaista persusta. Silloin se asento on poissa laskuista, vaikka se olisikin ollut yksi lemppareista. Tai jos vaimo painaa ihan helvetisti, mies ei välttämättä halua joutua tämän alle.

Vierailija:

Lainaus:

kiinnostaisi vain tietää, että miten jotkut seksiasennot ovat vaikeutuneet? Sanoit, että olet kokoa L. Olen ehkä väärässä, mutta ei kuulosta mitenkään hirveän valtavalta. Tietysti tuokin riippuu vaatemerkeistä ym. Toisilla valmistajilla L on aivan eri kokoinen kuin toisilla.

Jos puoliso kokee että toinen on muuttunut eri ihmiseksi kuin minkä kanssa hän meni yhteen, niin ongelmia tulee. Tiedän yhden parin joista toinen kääntyi vahvasti yhden lajin uskoon, ja puoliso ei. Meistä ulkopuolisistakin tuo henkilö ei ollut enää se sama minkä olimme tunteneet.

Samoin tiedän yhden naisen jolle 10 vuodessa on tullut +50 liikakiloa! Hänen puolisonsa ei tietenkään eroa sen takia, mutta taatusti olisi vähän enemmän kipinää jos hän muistuttaisi edes vähän enemmän sitä naista joka joskus oli. Puhumattakaan että tuo on hengenvaarallista ja haittaa arkielämää.

päällystakkiin ja siltä väliltä jos vaimo saa kaikki ylimääräiset kilot pois. Mies lupasi ja vaimo laihdutti ja kantoi vanhat " teltat" kirpparille. Paino on pysynyt jo vuosia kun ei suostu ostamaan isompaa kokoa vaan aina kun hame kiristää tarkistaa vähän ruokavaliota.

tan kyllä ajatella että tumma, pitkä, komea, hoikka, ruskeasilmäinen olisi ihana mutta sitten saatan rakastua johonkin lyhyeen, tukevaan ja sinisilmäiseen kun se on kiva ja piirittää.ja päinvastoin kun tapaan tumman, pitkän, komean ja hoikan sen jutut ei passaa mulle yhtään.

saada kunnon rinnat, on ne niin seksyt.

Ja joo, eihän sisko mitään rinnoilleen voi, tai voisihan se ottaa silkkarit.

Moni lihava on " syypää" kiloihinsa, eivät silti kaikki

Mun mielestä on ihan ok huomauttaa asiasta. Jotkut miehet ovat niin välinpitämättömiä etteivät mitään huomaa. Nyt vaan ap ihan pikkuhiljaa pudottelet painoa. Ensi kesänä et ole rannan lihavin nainen;)

Hän on kyllä ennenkin puhunut terveellisistä elämäntavoista ym. ja olen ollut samaa mieltä. En vain saa itsestäni irti. Mieheni on itse hoikka, vain hiukan on ikä tehnyt tehtäviään. -AP

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat