Seuraa 

Heippa kaikki

Mukava että silti tammikuisissakin eloa, oikein ahmien lukee kaikkien " kohtalon tovereiden" fiiliksiä.

MInä viikolla 15+4.

Mietin pitäisikö sitä jo vaihtaa äitiysvaatteisiin. Vatsa turvottaa ja nöpöttää näyttäen komealta kaljamahalta. Raskaus on just siinä vaiheessa ettei äitiysvaatteet oikein istu, mutta omat vaatteet tuntuu tukalalta johtuen niistä parista lisäkilostakin.

NYt seuraa muutamia kysymyksiä mitä ajatusvirta tuo. Kiitos jo jos joku jaksaa vastailla.

* Miten te olette ratkaisseet tämän en-mahdu-vaatteisiin -ongelman? Tai onko sitä edes teillä? Ensisynnyttäjänä vatsa kasvaa hitaasti ainakin minulla. Mutta vanhat pillifarkut---uuh, ajatuskin kauhistuttaa! Ahtaa helteellä päälle.

*Paljonkohan pelkkä vauva painaa tykötarpeineen (lapsivedet yms.) tällä hetkellä. Kai sekin pienen lisän painoon tuo?

*Eilen myös kelailin sellaista, että missä vaiheessa vauva alkaa kuulla? Esim. musiikkia ja muita ääniä?

Minä kuulun myös pari kertaa yössä pissalle -porukkaan. Siihen todellakin herää ja se ramppaaminen on alkanut tulla tutuksi. Ja unimaailmani on myös rikas.

Jään innolla odottamaan joskos joku ehtii ja jaksaa vastailla.

Iloista mieltä.

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat